Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

West-Voorstraat 25c
3262 JP Oud-Beijerland

8,0

Nick Hillenius beoordeelde op 2019-07-23

Bij leverancier bepaalde dingen niet op voorraad reclameren en bedrag word gestorneerd SUPER

Mathijs Deguelle beoordeelde op 2019-07-23

Erg tevreden. Mooie producten en bezorgd cf belofte.

Rob de Jong beoordeelde op 2019-07-23

Dexter beoordeelde op 2019-07-22

Helaas moet ik mededelen dat dit oprecht een hele slechte webshop is met een waardeloze klantenservice.

Ik heb hier twee keer besteld en twee keer hebben ze producten niet op voorraad terwijl ze dit wel aangeven. Vanzelfsprekend kan dit altijd eens gebeuren, maar zonder enige vorm van communicatie of excuus, storten ze geld terug zonder uitleg. Echt ontzettend jammer. Deze webshop moet nog een hoop leren! Ik heb het twee keer geprobeerd, een derde keer ga ik niet meer doen; alhoewel ze zeggen dat 3x scheepsrecht is...

Jouke Barentsz beoordeelde op 2019-07-19

Pleun Bosman beoordeelde op 2019-07-18

Artikel was niet meer op voorraad dus nooit geleverd en nooit een e-mail over ontvangen. Vervolgens bel je de klantenservice en krijg je een grote mond dat je dom bent. Onwijs gezellig bedrijf. Lieve meneer van de klantenservice 'je hoeft je werk niet te doen als je daar ongelukkig van wordt'. Ik hoop dat je snel iets passends vindt maar mij ben je kwijt als klant.

Alexis De Graeve beoordeelde op 2019-07-18

Na bestelling kreeg ik een creditnota omdat één v/d artikelen niet beschikbaar was, op de website stond het artikel wel in voorraad.
Levering was ook niet tijdig, zonder communicatie later aangekomen.

Philo Reijnen beoordeelde op 2019-07-15

Nick Mittelmeijer beoordeelde op 2019-07-14

Reinhold beoordeelde op 2019-07-10

Het verkoopgesprek verliep prima. De voorlichting was goed. De site en de chat werken perfect. Het bestelde wordt aanstaande dinsdag geleverd.

Michel Smits beoordeelde op 2019-07-09

claudia beoordeelde op 2019-07-09

Kamado met buitenkeuken besteld . Op de buitenkeuken moesten we 3 weken wachten . De green egg werd alvast geleverd zodat we hem konden gebruiken met het mooie weer.

Fleur Stevens beoordeelde op 2019-07-09

chris beoordeelde op 2019-07-08

Perfecte,correcte levering,materiaal ok!

Winston Kluis beoordeelde op 2019-07-02

Maikel de Vries beoordeelde op 2019-07-01

Nils van der Griendt beoordeelde op 2019-07-01

Mijn vragen via de chatservice werden snel en vakkundig beantwoord. Aankoop verliep soepel, en ik werd tussentijds geüpdatet over de levering. De BBQ is snel geleverd binnen een dag. Gewoon erg goede service!

Esmee Lubbersen beoordeelde op 2019-06-28

Gelijk gebeld over product dat niet voorradig was. Bestelling werd de volgende dag geleverd, uitstekende service

Jacob beoordeelde op 2019-06-26

Goede productbeschrijving op de website en snelle bezorging. Tevreden met de aankoop.

Andre beoordeelde op 2019-06-25

Ik vond onze ervaring uiterst prettig, wij waren eigenlijk op vakantie en op doorreis. Ik wist dat er een Green Egg bedrijf in de buurt was en besloten gewoon via de website een bericht te sturen....