Zeepkruid 21

8,7

Niek van den Nobelen beoordeelde op 2018-02-07

Jelena Sluiter beoordeelde op 2018-02-07

Cleo Boers beoordeelde op 2018-02-06

Snelle service, goede prijs!

Laurens de heus beoordeelde op 2018-02-01

Robbert beoordeelde op 2018-01-30

Ze doen niet aan retouren en het is slechte kwaliteit stof

Robbert beoordeelde op 2018-01-24

Toen ik mijn pakketje besteld had was er iets fout gegaan bij de post, kreeg hier pas een week later een melding van. Toen ik vervolgens het pakketje wel thuis gestuurd kreeg bleek dat de mouwen niet volgens t plaatje waren en dat de maat niet goed was. E-mailtje gestuurd naar welk adres ik het moest terug sturen en met welke gegevens maar nooit meer iets van gehoord.. de stof van de trui is van binnen heel zacht en van buiten super syntetisch. Ik zou niemand aanraden deze stof naar feestjes of festivals te dragen want je raakt dan super snel oververhit.

Martijn Hav beoordeelde op 2018-01-17

Silvia beoordeelde op 2018-01-13

Vriendelijke service, snelle levering, goede kwaliteit en de naam zegt het al: Súperfout! Echt een aanrader voor iedereen die net ffies iets anders zoekt.

justin tobias beoordeelde op 2018-01-13

Delivery on time and accurate

Juul Koene beoordeelde op 2018-01-12

B Den Broeder beoordeelde op 2018-01-06

Mariet beoordeelde op 2018-01-06

Snelle levering ondanks de drukte met Kerst. De T shirts zijn net zo leuk als de foto's op de website. Blij mee!

JPE Brekelmans beoordeelde op 2018-01-04

Eric \'t Mannetje beoordeelde op 2018-01-04

Sandy Waas beoordeelde op 2018-01-04

Slechte kwaliteit print op de trui.op klacht hierover is niet gereageerd

Richard beoordeelde op 2018-01-04

Prima winkel, duurde 2 dagen voordat ik mijn pakket kon ophalen bij het post kantoor. Dit kwam door de kerst drukte. Ook de trui is uitstekende kwaliteit. Enkel verschilt het elastiek bij de heupen van kleur met de rest van de trui.

mr. Prudon beoordeelde op 2018-01-04

Ik heb mijn bestselling de volgende dag al in huis gehad. En ik heb er nog steeds feel plezier aan.

Thomas Hietbrink beoordeelde op 2018-01-03

Ezgi Aytekin beoordeelde op 2018-01-03