Hubertusstraat 29
5801RV Venray
0619723784

Google Plus/Places - 8,8

Michel Lieshout beoordeelde op 2019-07-23

Kleine vertraging in de levering maar dat is geen probleem. Gekregen wat ik besteld heb

Keanu Schweitzer beoordeelde op 2019-07-22

Netjes!! Professioneel

Pepijn Van Eeckhoudt beoordeelde op 2019-07-19

Tjarda De groot beoordeelde op 2019-07-18

Andries Wiersma beoordeelde op 2019-07-16

De bestelling was in eerste instantie fout gegaan. We hadden 1 pakket in plaats van 2 pakketten ontvangen. Na contact via de website is het tweede pakket direct nagezonden, waarbij we gelijk een track en trace code hebben gekregen en excuses ontvangen. Prima service.

Geert Visser beoordeelde op 2019-07-15

Ik had het zondag besteld en zou maandag komen, was helaas vertraagd maar hier kreeg ik netjes bericht over met daarin de reden en hoelang het kon duren.

Tijmen Aaftink beoordeelde op 2019-07-15

Magdalena Nowak beoordeelde op 2019-07-15

Maikel Vorstenbosch beoordeelde op 2019-07-12

Snel geleverd. Prima kwaliteit!

Max Makkee beoordeelde op 2019-07-05

Whitley Hemme beoordeelde op 2019-07-05

Top

Ravi Kurten beoordeelde op 2019-07-02

Lennard van der Veen beoordeelde op 2019-07-02

Zaterdagmiddag bestelling geplaatst, drie uur later bericht dat de bestelling was verzonden. Supersnelle service dus! Bestelproces was ook eenvoudig. Duidelijke, overzichtelijke website. Ha zo door!

Davis James beoordeelde op 2019-07-02

Eva Horn beoordeelde op 2019-06-29

Jeffrey Van Maurik beoordeelde op 2019-06-27

Bx Meivogel beoordeelde op 2019-06-24

Snel verzonden, goed ontvangen.
Verzendkosten aan de hoge kant misschien kunnen jullie een bedrijf in de arm nemen dat jullie kortinggeeft omdat je het veel gebruikt? Verder super tevreden.

Kiki de Groot beoordeelde op 2019-06-16

Netjes bezorgd! Duidelijke website.

Dennis Zijp beoordeelde op 2019-06-15

Prima website. Snelle en duidelijk antwoord op mijn vraag. Snelle levering.

Joel beoordeelde op 2019-06-14

Topservice