Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

Rob van de Put beoordeelde op 2018-09-09

De silent disco was een grote hit tijdens ons feest! Echt super! En heel makkelijk te installeren.

Jeroen van Westen beoordeelde op 2018-09-09

Uitstekend meedenken over hoe mijn project technisch het best uit te voeren. Sets uitstekend in orde, goede uitleg, en perfecte geluidskwaliteit op bijzondere locatie (caisson voor de kust van Schouwen:-)
Dank

Essie31 beoordeelde op 2018-09-04

Superfijn geholpen, geen gezeur, geen borg, leuk persoonlijk contact. Alles werkte goed, het was goed geregeld en het zag er allemaal professioneel uit. Dikke vijf sterren dus.

Kathelijn van Stiphout beoordeelde op 2018-09-03

Wat een feest!

Lizette de Koning beoordeelde op 2018-09-02

Prima service en uitstekende spullen.
Was een geweldig feest.

Joost beoordeelde op 2018-08-27

Tweede keer dat ik de huurset van Dansvoer heb ingezet op een feest. Dit keer voor 80 kinderen. Het was episch. Ze vonden het fantastisch. Volumeknop was duidelijk voor ze. Headphones deden het prima. De headphones zijn goed op maat te maken voor kinderen van 10-12 jaar. Lampjes op de zijkant maakten het beeld helemaal af in de avond.

Het hele pakket zag er weer top uit. Alles wordt geleverd in een mooie stevige doos. Het geheel is heel makkelijk aan te sluiten en er werd een ruime hoeveelheid kabels en backup headphones meegeleverd.

Volgende feest sowieso weer!

Anette beoordeelde op 2018-08-21

Het was een fantastische ervaring! Goede service, makkelijk systeem en super effect op het feest

Annemarie Godijn beoordeelde op 2018-08-21

Bijzonder tevreden, pakket werd ruim optijd geleverd, installeren was super eenvoudig en alle bijgeleverde zaken werkten. Ook goed geholpen bij vragen (mail + telefoon). Niks te klagen, ik houd dit zeker in gedachten voor een volgend feest!

Mark van de Griendt beoordeelde op 2018-08-15

Zeer tevreden! Communicatie van het bedrijf hartstikke goed en spullen waren ruim op tijd met alle uitleg erbij. Gaan we zeker nog een keer gebruik van maken en zeer zeker een aanrader!

Xander beoordeelde op 2018-08-01

We hadden op zeer korte termijn een set van Dansvoer nodig. Contact was prettig en er werd meegedacht voor een snelle oplossing.
Aansluiten van de apparatuur was zeer eenvoudig en kwaliteit hoofdtelefoons boven verwachting.
Al met al een top ervaring!

Bertina van Haren beoordeelde op 2018-07-31

Voor onze bruiloft last minute ( 1 dag van te voren) Dansvoer benaderd omdat we hoorden dat we om 23:00 zachtjes moesten doen op onze feestlocatie. Er was nog een set op voorraad dus we konden deze dezelfde dag nog ophalen. En de Silent Disco was echt een succes, zowel jong als oud gingen helemaal los. Wij zijn super leuk geholpen en wat ons betreft echt een aanrader voor je feest.
Bertina

Nick Mahn beoordeelde op 2018-07-30

Uit de hand gelopen idee om een silent disco als verjaardagsfeestje te doen is het beste idee ooit gebleken.

Het concept zorgt voor een fantastisch feest, de buren waren ontzettend blij met het gebrek aan herrie (op mijn Mariah Carey karaokemomentje na, kan Dansvoer niks aan doen), het is allemaal super makkelijk aan te sluiten, en met 3 kanalen hadden we voor iedereen wat wils!

En vergeet niet de prijs, super schappelijk! Als je echt een uniek feest wilt geven waarbij je voor iedereen iets leuks wilt verzinnen, moet je dit vooral doen! Dit is een feestje waar mijn vrienden nog lang over na gaan praten.

Hendrik beoordeelde op 2018-07-30

Prima geregeld. Verzending, communicatie, product en afhandeling. Bedankt wederom

Linda van Leeuwen beoordeelde op 2018-07-29

Goede communicatie en service! Prettig ervaren

Anne beoordeelde op 2018-07-16

Hilarisch! Onvergeetelijke avond gehad! Zeker aan te raden.

Rik van der Linden beoordeelde op 2018-07-14

Vriendelijke service. Een stuk van een koptekefoon was losgeraakt. Bleek makkelijk te repareren, dus fijne en avond verder en tot ziens!

Robbie Geerts beoordeelde op 2018-07-12

Hele goed service en keurig materiaal! Ga zo door

Chantal Taekema beoordeelde op 2018-07-10

Goede service, leuke organsatie en het installeren was echt heel makkelijk

Barbara Sitskoorn beoordeelde op 2018-07-10

Super service, en wat een feest!
Iedereen staat de hele avond te dansen en mee te zingen.
Nu twee keer een tuinfeestje gehad en de buren hadden geen last van te harde muziek.

Wijk beoordeelde op 2018-07-09

Het was echt geweldig. Werkte perfect met verschillende playlists op de verschillende kanalen. En super makkelijk aan te sluiten. Beste feestje ever!