Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

Annemarie beoordeelde op 2018-01-02

Super service! Heel makkelijk aan te sluiten, koptelefoons deden het uitstekend. De verschillende kleuren voor verschillende kanalen zijn heel gezellig.

Stefan van Ewijk beoordeelde op 2018-01-01

Fantastisch voor ieder feestje of evenement! De reactie van één van de leerlingen op onze school-kerstmarkt vatte het mooi samen: 'Mam, dit was de tofste avond van m'n leven!'

De service en kwaliteit is perfect. Ook aansluiten is een fluitje van een cent. Doen we zeker nog een keer!

Greenchoice beoordeelde op 2017-12-18

Altijd weer een feestje met de silent disco van Dansvoer. Prima service en het geeft een extra dimensie aan je feest!

Stichting de Loodsen beoordeelde op 2017-12-11

Doet wat het moet doen en super simpel in gebruik!

Van Noord beoordeelde op 2017-11-28

Voor ons onderbouwschoolfeest was het een groot succes! We hadden er 150 besteld en daarvoor kwamen ze het zelf gratis brengen en ophalen. We kregen er ook enkele reserve extra bij. Ook mochten we tot 2 dagen voor het schoolfeest het aantal gewenste koptelefoons tot maximaal 250 stuks verhogen, mocht de voorverkoop spectaculair geweest zijn.

Elsemieke van Kesteren beoordeelde op 2017-11-20

Vriendelijk en duidelijk contact, goede kwaliteit koptelefoons. Hebben ons huisfeest naar een hoger level getild, het was geweldig!

Tanja Slootmans beoordeelde op 2017-11-15

Goede service, snel geleverd, makkelijk te bedienen ... Resultaat was een leuke avond

Chris Koopman beoordeelde op 2017-10-29

Fantastisch concept. Heel erg tevreden met alles van begin tot eind.

Filmtheater Kriterion beoordeelde op 2017-10-18

Zeer tevreden over de service. We kregen snel antwoord en er was veel flexibiliteit. Koptelefoons geleverd krijgen en weer terug sturen was geen enkel probleem.

Cynthia beoordeelde op 2017-10-16

Goede en snelle service! Apparatuur was makkelijk te installeren en te gebruiken.

Vivienne Magalie beoordeelde op 2017-10-16

Fijn bedrijf, goede service en wat een tof concept... Ons zie je snel weer terug!

Lightflash Entertainment beoordeelde op 2017-10-09

Goede service, makkelijke apparatuur en fijne geluidskwaliteit. Wat wil je nog meer? Oh Ja een top feest :)
Donderdag nodig, dinsdag al in huis en vrijdag weer netjes bij Postnl afgegeven.

Joyce van der Tol (Maradona Creative Agency) beoordeelde op 2017-10-05

De silent disco was een hit op ons openingsfeestje! Werkte allemaal top! Bij het bestellen via de website kwam ik nog iets tegen waar ik een vraag over had. Ik ben zeer snel teruggebeld. Persoonlijk en supervriendelijk contact met Laura-Anne die me alles goed kon uitleggen. Bedankt, we zouden het zeker nog eens doen!

Donya - Marc van Laere Producties beoordeelde op 2017-10-04

Top prijs-kwaliteit verhouding. Fijne communicatie, handige box en makkelijk te installeren. Was een grote hit op ons evenement.

Janna Smeets beoordeelde op 2017-10-02

Super service! Opsturen en terugsturen ging gemakkelijk. Geluid was erg goed!

Riksja Travel beoordeelde op 2017-09-28

Snelle reacties, goede hulp, af en toe beetje rommelig maar daar hou ik wel van en super leuk kaartje in de doos. Ik moest lachen toen ik de doos open deed!

Tamara de Kramer beoordeelde op 2017-09-27

Super alert en mooie oplossing toen ik verkeerde huisnummer had ingevuld. Fijne service

Moniek van Dijk beoordeelde op 2017-09-27

Sneek en prettige communicatie. Fijne huisstijl, schoon en goed materiaal. En dankzij dansvloer een top feest!

Erasmuspaviljoen beoordeelde op 2017-09-13

Allemaal prima. Fijn op tijd

Maureen beoordeelde op 2017-09-04

Geweldig feest gehad dankzij de silent disco. De gekleurde lampjes op de koptelefoons zorgden voor hilarische foto's achteraf.
Installatie was super simpel. En de service is geweldig. Echt een aanrader, vooral voor tuinfeestjes!