Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

Donya - Marc van Laere Producties beoordeelde op 2017-10-04

Top prijs-kwaliteit verhouding. Fijne communicatie, handige box en makkelijk te installeren. Was een grote hit op ons evenement.

Janna Smeets beoordeelde op 2017-10-02

Super service! Opsturen en terugsturen ging gemakkelijk. Geluid was erg goed!

Riksja Travel beoordeelde op 2017-09-28

Snelle reacties, goede hulp, af en toe beetje rommelig maar daar hou ik wel van en super leuk kaartje in de doos. Ik moest lachen toen ik de doos open deed!

Tamara de Kramer beoordeelde op 2017-09-27

Super alert en mooie oplossing toen ik verkeerde huisnummer had ingevuld. Fijne service

Moniek van Dijk beoordeelde op 2017-09-27

Sneek en prettige communicatie. Fijne huisstijl, schoon en goed materiaal. En dankzij dansvloer een top feest!

Erasmuspaviljoen beoordeelde op 2017-09-13

Allemaal prima. Fijn op tijd

Maureen beoordeelde op 2017-09-04

Geweldig feest gehad dankzij de silent disco. De gekleurde lampjes op de koptelefoons zorgden voor hilarische foto's achteraf.
Installatie was super simpel. En de service is geweldig. Echt een aanrader, vooral voor tuinfeestjes!

Chris Bonis beoordeelde op 2017-09-04

Goed geholpen, werkt perfect!

Auke de Vor beoordeelde op 2017-08-29

Super service! Geluid was ook fantastisch, we hebben er een feest van gemaakt!

Diana Schilperoort beoordeelde op 2017-08-29

Prima spullen, goeie communicatie vooraf en tijdige levering plus ophalen. Graag tot een volgende keer!

Sandra Langeveld beoordeelde op 2017-08-29

Voor onze bruiloft hebben wij een silent disco besteld bij Dansvoer. Het bestellen, de levering, de installatie en het terugsturen ging heel gemakkelijk. De silent disco was een groot succes!

Leonieke Ruitinga beoordeelde op 2017-08-28

Fijne heldere service!

Erik Denessen beoordeelde op 2017-08-22

Alles werkt gewoon zoals je het wil. Telefonisch contact was prima.

Henk Soemodihardjo beoordeelde op 2017-08-22

Uitstekende service, goede begeleidende beschrijving en 2 extra koptelefoons als reserve mocht onverhoops een koptelefoon niet goed werken. Een suc6 was het voor ons en geen overlast voor de buren

OR schoolfeest beoordeelde op 2017-08-22

Erg prettig te woord gestaan en direct geholpen met de bestelling. Ook erg coulant geweest met bestelling ruim op tijd op de post te doen. Zou het zeker weer gebruiken.

Arash beoordeelde op 2017-08-22

goed geregeld, vrij goed geluid ook.

Stephanie den Braanker beoordeelde op 2017-08-22

Helemaal wat we verwacht hadden! bedankt voorde service

Ermi beoordeelde op 2017-08-22

De ervaring was enorm gaaf, we hebben de koptelefoons gebruikt voor een interactieve installatie en de gebruikers waren enorm gegrepen door de kwaliteit van het geluid en beleving. Met deze koptelefoons bevind je je helemaal in een andere wereld!

Michiel beoordeelde op 2017-08-22

Heel vriendelijk en persoonlijk contact nav een wijziging in de bestelling.
Zeer complete set met koptelefoons, 3 zenders en goede instructies.
Afhaallocatie was een tijdelijke, daardoor niet goed op de hoogte dat er wat opgehaald moest worden.