Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

Luud Reuter beoordeelde op 2018-06-19

Bedrijfsfeest een succes door (o.a.) de Silent disco. Afstemming met Dansvoer over extra mengpaneel t.b.v. microfoon verliep soepel, aansluiten was makkelijk.
Ideaal was het bezorgen en ophalen door de koerier.
Hartelijk dank voor de service!

Lisa Oosterwijk beoordeelde op 2018-06-15

Perfecte service. Alles werd op tijd geleverd en er zaten hele duidelijke instructies bij voor gebruik en retour. De apparatuur werkte perfect. De service was ook top, alle vragen werden meteen beantwoord. Zeker een aanrader!

Teun de Booij beoordeelde op 2018-06-13

In het hele proces is Dansvoer zeer behulpzaam geweest. Het duurde langer dan gebruikelijk voordat we de offerte konden accorderen, ook vroegen we om een aantal extra technische vernuftigheden :)
Dansvoer dacht goed met ons mee om ons tot dienst te kunnen zijn. We zijn zeer tevreden dus!

Nieke Weggeman beoordeelde op 2018-06-13

Fantastisch, erg gemakkelijk in gebruik! En erg goede service!

Sietske Smits beoordeelde op 2018-06-07

Heel erg tevreden. Prima communicatie over de bestelling en goed bereikbaar. Bij tussentijds contact over levering door PostNL dachten ze echt mee in het belang van de klant. Klantgericht en oplossingsgericht. Top! Het pakket zelf was volledig en installeren was echt heel easy! Aanrader!

Coen Roest beoordeelde op 2018-06-07

Erg goede toevoeging op ons feest!

Babs Knuit beoordeelde op 2018-06-02

In een woord GEWELDIG!!! Alles van begin tot eind goed geregeld. En het is zo leuk!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Rhandy Bishop beoordeelde op 2018-05-24

Super service! Goeie kwaliteit en alles helder en duidelijk qua instructies. Dikke voldoende!

Laura Huisman beoordeelde op 2018-05-15

Het contact verliep prettig en soepel. Degene die mij hielp was vriendelijk, flexibel en goed bereikbaar. We hebben een topfeest gehad!

Halima Afzal beoordeelde op 2018-05-13

Uitstekend service

Oranje Vrienden Oudorp beoordeelde op 2018-05-01

Alles werkte prima en was makkelijk aan te sluiten en uit te zenden!
De service was prima en heel hartelijk! De persoonlijke note in de kist werd erg gewaardeerd.

Mascha Soors beoordeelde op 2018-05-01

Top bedrijf! Aardige, snelle communicatie. Product ruim op tijd in huis en was goed en leuk verpakt. 2 extra koptelefoons meegeleverd voor als er een aantal niet goed zouden werken. Installatie was snel en gemakkelijk. Geluid van de koptelefoons van hoge kwaliteit. Samenvattend: Top!

T Limonet beoordeelde op 2018-04-24

De website eenvoudig bestel proces goede terugkoppeling en tussentijdse update berichten werkt uitstekend Plug and play een en al tevreden

Shirley beoordeelde op 2018-04-19

Het was een super leuke ervaring! Goed geluid, handig en snel om te installeren. Ook het ophalen en terugbrengen ging erg gemakkelijk.

Leon Dronkers beoordeelde op 2018-04-11

Bijna 200 headphones gehuurd voor naar mijn idee een zeer goede prijs.
Alles netjes in boxen verpakt. Zeer makkelijk aan te sluiten, zelfs voor iemand die niet heel technisch is aangelegd.

Joost beoordeelde op 2018-04-10

We hebben Dansvoer ingezet als kinderdisco tijdens een etentje. Werkte prima. Ze vonden het fantastisch en ze waren er de hele avond mee bezig. Zelf ook nog even goed meegedaan natuurlijk. De headphones werken goed en zien er ook nog eens heel hip uit met de lampjes aan de zijkant.

Uitstekende communicatie. Paar kleine problemen die heel netjes werden opgelost. Ik wil ze vanaf nu op elk feestje.

Eva Barnouw beoordeelde op 2018-03-27

Opgehaald op hun adres. Super vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg en alles was compleet en werkte top! Koptelefoons en zenders werkte uitstekend. Geen problemen mee gehad. Zeker aan te raden!! Dankjulliewel

Valerie Bos beoordeelde op 2018-03-14

Heel fijn hoe alles is aangeleverd, duidelijk wordt uitgelegd en terug gestuurd kan worden. Kan alleen maar lovende worden delen over hoe dit geregeld is echt goed geregeld!

Kitty Yang beoordeelde op 2018-03-12

Heldere website, telefonisch adequaat aangevuld met extra antwoorden op de vragen die ik nog had. En de verzekering, die bleek te kloppen, dat het technisch (ook voor een absolute alfa als ik) heel eenvoudig aan te sluiten zou zijn. De collega's hebben genoten van de silent disco, en dus ook namens hen dank voor dit prima product en uitstekende service. Ik kan iedereen Dansvoer aanraden.

Jannes Glansbeek beoordeelde op 2018-03-05

goede service, plug&play!