Uitslagsweg 26A 26A

8,3

Evert Bron beoordeelde op 2019-05-15

J F van Veen beoordeelde op 2019-05-03

Karen Esser beoordeelde op 2019-04-23

Ik had de bestelling zelfs eerder in huis dan aangegeven. Goede en mooie kwaliteit spiegel.

Brenda beoordeelde op 2019-04-20

A.J. Peters beoordeelde op 2019-04-16

Gerda Baardman beoordeelde op 2019-04-12

Het artikel was helemaal wat ik wilde en het werd ook keurig bezorgd, maar het duurde wel lang.

Gp Versteeg beoordeelde op 2019-04-12

Spiegel was helemaal naar verwachting.
Snelle afhandeling binnen de afgesproken tijd.

Nico Prent beoordeelde op 2019-04-11

Super goede service, snelle levering

chris beoordeelde op 2019-04-08

De ontvangen spiegel was OK voor zijn prijs, echter de schroefjes om de spiegel op te hangen waren te lang waardoor ze door de voorzijde van het kader kwamen te steken. Dit beschadigde de spiegelkader aan de voorzijde.

Adrianus Vermeeren beoordeelde op 2019-03-29

Gerrit Vossers beoordeelde op 2019-03-03

Dirk Jacobs beoordeelde op 2019-03-02

Heel tevreden

pim peters beoordeelde op 2019-02-27

Lange levertijd en onjuiste/geen info over levertijd

Mabinty Suma beoordeelde op 2019-02-27

Lilian Reyes beoordeelde op 2019-02-21