Nieuwlandsweg 12
9256XB Ryptsjerk
06 43725343

Jacqueline beoordeelde op 2019-01-25

Voor het eerst houtbriketten besteld, er werd keurig contact opgenomen over de leveringsdatum en tijd. Helaas kon ik niet aanwezig zijn maar dit was geen probleem want de briketten werden keurig verpakt op een aangewezen plek neergezet. Ook over de briketten ben ik zeer tevreden, had ik dat maar eerder ontdekt, geen gesjouw, gezaag etc meer en ze branden ook nog eens uitstekend. Ik ben meer dan tevreden en zal zeker vaker bestellen, gewoon alles TOP!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-13

Prompte reactie op bestelling en betaling. Levering ruim binnen 5 dagen.Levering in in de opslagplaats bestuurder en bijrijder zeer correct in optreden klantgericht en klantvriendelijk. Of de houtbriketten ook voldoende warmte afgeven als het echt koud wordt? Ik ben benieuwd. Hoe dan ook, om allerlei redenen beter dan warmte van Gronings- of Poetinaardgas.

Gijs Jansen beoordeelde op 2019-01-13

Michel Cammaert beoordeelde op 2018-12-26

joke wiegersma beoordeelde op 2018-12-26

Hans Kusters beoordeelde op 2018-12-17

Snelle levering, uitstekende service

Arjan van Drongelen beoordeelde op 2018-12-16

A Hopman beoordeelde op 2018-12-15

Camille beoordeelde op 2018-12-13

Geweldig, wat een service. Levering tot in de garage. Mooi product. Dank!!

Efj De Ruyter beoordeelde op 2018-12-10

Gaby Van bracht beoordeelde op 2018-12-04

Dennie Fransen beoordeelde op 2018-12-04

Paul Kooijman beoordeelde op 2018-12-03

Prima pellets, ruiken lekker en branden prima en zijn tot in de opslag afgeleverd.
Zou alleen nog graag Din Plus en A1 certificatie willen.

Johan Thijssen beoordeelde op 2018-12-03

Bob Kruisman beoordeelde op 2018-12-03

Keurig geleverd !!! Uitstekende pellet korrels. Echt een aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Monique Postma beoordeelde op 2018-12-03

Goede service, snelle levering door vriendelijke medewerkersters.

Martijn van Gils beoordeelde op 2018-12-03

Charlotte Kortbeek beoordeelde op 2018-12-02

Het was onze eerste keer. Prima (persoonlijke) service en goede kwaliteit pellets.

heini zuiderveen beoordeelde op 2018-12-02

johan blaauw beoordeelde op 2018-11-30