Didamseweg 25 c 1e verdiep

Bol.com 22 9,0

Martine Kaptein beoordeelde op 2018-07-25

Snelle levering!

Pilar Lopez beoordeelde op 2018-07-12

Really happy with my order, price and delivery@@

diana van ingen beoordeelde op 2018-07-08

Het werkt en geen honger

Sylvia Rensink beoordeelde op 2018-06-06

heel tevreden, snelle levering

marijke de jong beoordeelde op 2018-03-13

goede snelle levering.

Caro beoordeelde op 2018-03-05

Snelle reactie per mail en afwijkende bestelling perfect uitgevoerd!

Mic beoordeelde op 2018-02-20

Zeer slechte service. Bedrijf verkoopt imitatie biohcg+ een namaak van Sense kuur. Vanwege een ontbrekend ingredient contact opgenomen met Afslankshop.com. En tevens kwamen ze zelf ook tot dezelfde conclusie. En het product vervangen zou worden. Hier was ik mee akkoord gegaan. Maar helaas nadat de verkoper contact had gehad met de leverancier die aangaf dat het product in hun ogen niks mankeert werd dit voorstel weer ingetrokken door Afslankshop.com. Omdat ze "aldus “de leverancier een andere samenstelling hadden vanwege de maximale zout inname. Wel bijzonder als je etiket met de ingredienten lijst nog hetzelfde vermeld, lijkt er meer op dat iemand met een batch heeft zitten stuntelen. Misschien moeten ze het etiket niet 1 op 1 overschrijven van andere producten. Nu een week later blijkt toch dat het product totaal niet werkt zoals verkocht. Erg spijtig ook dat het bedrijf tamelijk onbeschoft is naar zijn klanten toe! En opmerkingen maakt dat je maar contact op moet nemen met een arts omdat het bij andere wel werkt is ongekend.
Vervolgens wordt er een reply gegeven dat ik niet akkoord ging met het leveren van 3 nieuwe flesjes terwijl ze dit zelf terugdraaide.

Marco beoordeelde op 2018-02-07

Heel tevreden over het product BioHCG druppels. Hierdoor inmiddels 14 Kg. afgevallen en voel me veel fitter. Het vereist uiteraard wel discipline, maar dan is het resultaat in een kort tijdsbestek super. Het is makkelijk vol te houden doordat je geen honger gevoel hebt. Het is, en blijft, uiteindelijk ook een combinatie van gematigd en gezond eten met voldoende beweging, maar BioHCG helpt wel om na de eerste stap snel resultaat te zien.

M. |Hendriks beoordeelde op 2018-01-20

n.v.t.

Caro beoordeelde op 2018-01-15

Snelle correcte levering!

Ilse beoordeelde op 2017-11-13

Allrs perfect verlopen. Zeer tevreden!

Monique Oorebeek beoordeelde op 2017-11-01

Snel bezorgd, keurig verpakt!

Wesley Radstaak beoordeelde op 2017-09-08

Goede service!

Wesley Radstaak beoordeelde op 2017-09-08

Goede service binnen 24 uur bij mij in huis! Ga er Zeker vaker bestellen!

Hans Gepkens beoordeelde op 2017-09-08

snelle geleverd goed verpakt duidelijke beschrijving