klokhuislaan 6
9201JE drachten

8,4

Mansur Mardanyar beoordeelde op 2019-07-15

Ondanks licht chemisch geurtje werkt het prima, werkt zoals geadverteerd.

Ch beoordeelde op 2019-07-15

Werkt super

Wouter Mugge beoordeelde op 2019-07-14

Jarenlang heb ik last gehad van een onfrisse geur als gevolg van zweetvoeten. Sinds ik dit product gebruik kan eindelijk weer mijn schoenen uitdoen na een dag werken! Super bedankt.

Willem Steetskamp beoordeelde op 2019-07-14

De pedifris had ik zeer snel in huis en werkt boven verwachtng goed.

Herman Hendriks beoordeelde op 2019-07-14

Angelique beoordeelde op 2019-07-13

Al jaren last van zweetvoeten. Zo erg dat ik mijn schoenen bij anderen niet durfde uit te doen. En dat ik na een dag werken direct de badkamer in ging om mijn voeten te wassen. Na lang twijfelen toch Pedifris besteld.
Kort daarna ontving ik het potje in de brievenbus. Direct gebruikt in mijn Sandalen en dat leek al snel verbetering te geven. Enkele dagen later was het nog beter. Toen moesten de werkschoenen weer aan. Ook die voorzien van poeder. 's avonds was de rechterkant al iets minder. De volgende dag was ook de linkerkant iets minder. Ik kan zeker niet zeggen dat het al volledig weg is. Maar het scheelt enorm. Echt al een flinke verbetering!
Dus echt wel de moeite waard.

Chantal Van Gorp beoordeelde op 2019-07-13

Gerard Nijhof beoordeelde op 2019-07-13

Appie beoordeelde op 2019-07-13

Ik ben al jaren op zoek naar zo'n middeltje, omdat ik bij nieuwe synthetisch gevoerde schoenen altijd binnen een week of drie een lucht krijg die niet te harden is. Heb in de jaren alles al geprobeerd; dagelijks voetenbad, eelt verwijderen, zalfjes, poedertjes enzovoorts.
Niks hielp natuurlijk, en ik had nu weer schoenen waar weer een stank uit kwam. Toen kwam ik bij Google Pedifris tegen, en dacht zal wel weer zo'n middeltje zijn wat niet helpt. Maar toch heb ik het besteld omdat bijna alle revieuws goed waren. En blij dat ik het gedaan heb want na 2 dagen poeder in de schoenen te strooien was de lucht al volledig verwenen! Ik kan in tekst niet uitdrukken hoe fijn dit is.

Nilda Semedo beoordeelde op 2019-07-13

Tot nu toe goed geholpen!!!

Yvonne Van den Berg beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden snelle levering

Kristel Visscher beoordeelde op 2019-07-13

Dirk Vervecken beoordeelde op 2019-07-12

Jose beoordeelde op 2019-07-12

Werkelijk na 3 dagen gebruik kan mijn zoon eindelijk thuis z’n werkschoenen uitdoen zonder dat hij commentaar krijgt op z’n zweetvoeten. Top product

Kimberley Muller beoordeelde op 2019-07-12

Marijn Ham beoordeelde op 2019-07-11

Goed product, doet wat het beloofd

Frans Schmitz beoordeelde op 2019-07-10

Alles op tijd en netjes geleverd.

Het werkt prima die poeder!!

Aw Stam beoordeelde op 2019-07-10

Joppes Singadji beoordeelde op 2019-07-10