Burgemeester Colijnstraat 107
2771GJ Boskoop
0614681917

9,0

Eric de Haan beoordeelde op 2019-04-16

Op zich goed. Netjes en snel. Alleen zijn de sterke magneten niet zo heel sterk.

Ben er na twee dagen gebruik dan ook al 1 kwijt omdat hij toch losliet met drie vellen A4. Beetje jammer.

Dus ze zijn inderdaad sterker dan gewone koelkast magneten. Maar verwacht geen wonderen.

Michiel Degenkamp beoordeelde op 2019-04-09

Goed product, op tijd geleverd.

Ilona Oudhuis beoordeelde op 2019-04-06

Nina Carmen beoordeelde op 2019-03-29

Sanne beoordeelde op 2019-03-29

Leuke, duidelijke website. Snelle levering en mooie/sterke magneten. Aanrader!

Gertine Bonenberg beoordeelde op 2019-03-28

Rada Odzic beoordeelde op 2019-03-26

Hospice Beverwijk beoordeelde op 2019-03-24

Evianne Aikema beoordeelde op 2019-03-19

Helemne Nieuwenhuijsen beoordeelde op 2019-03-06

Cecile Van Geffen beoordeelde op 2019-02-25

Tessa Janssen beoordeelde op 2019-02-23

snelle levering, goede opvolging bestelling (aantal te bestellen artikelen op website klopte niet, maar men stuurde me meteen mail om te zeggen dat er toch nog in voorraad waren en dat ik kon bijbestellen, zonder extra verzendkosten). Top!

Tanja van den Berg beoordeelde op 2019-02-22

Laurens Verbruggen beoordeelde op 2019-02-19

Wout Jansen beoordeelde op 2019-02-12

product goed, op tijd zonder problemen

Vincent Piek beoordeelde op 2019-02-12

Super tevreden. Snelle levering en de magneetjes werken zoals verwacht.

Mieke de Zeeuw beoordeelde op 2019-02-11

Goede service!

Connie Bakker beoordeelde op 2019-02-08

Janie de geus beoordeelde op 2019-02-08

Jolanda Klijn beoordeelde op 2019-02-04

De bestelling was snel binnen. Alleen de kegelmagneetjes werken en de voetbalmagneten niet dus dat is wel beetje jammer....