Burgemeester Colijnstraat 107

J. Hoekman beoordeelde op 2019-05-22

Sigrid Toes beoordeelde op 2019-05-19

BKJ Bakker beoordeelde op 2019-05-16

Els beoordeelde op 2019-05-09

Magneetjes bleken niet te plakken op magneetbord. Naar aanleiding van mijn oorspronkelijke 1-ster beoordeling voor magneetjes die niet 'plakken', werd ik gebeld door de webwinkel. Samen uitgevonden dat het aan de dikte van het glas van het magneetbord lag. Nu kan ik de schaapjes toch nog gezellig ergens 'plakken' :)
Super service om een slechte beoordeling na te bellen en samen tot een oplossing en een goede beoordeling te komen!

Roos vd L. beoordeelde op 2019-05-06

Vriendelijke, klantgerichte onderneming. Ik kreeg gericht advies, had mijn bestelling de volgende dag in huis, 1 klein artikel was fout verzonden, maar ook daarop kreeg ik binnen een dag antwoord en een goede oplossing. Kortom: aanrader! :D

Rowan Parton beoordeelde op 2019-05-03

magneten waren een beetje klein uitgevallen maar trekken uitstekend vast

Mmm beoordeelde op 2019-05-02

5 lagen verf aangebracht, maar de magnetische kracht laat nog steeds te wensen over. Ook de meegeleverde gratis magneten van de webwinkel blijven slecht hangen. Dit terwijl de fabrikant maar 3 lagen adviseert. Jammer en zonde van het geld. Toch maar op zoek naar een magneetbord.

Elise Kerckhof beoordeelde op 2019-04-29

Lyndsi Deceuninck beoordeelde op 2019-04-27

Marijke Vertongen beoordeelde op 2019-04-27

masschelein jan beoordeelde op 2019-04-18

Eric de Haan beoordeelde op 2019-04-16

Op zich goed. Netjes en snel. Alleen zijn de sterke magneten niet zo heel sterk.

Ben er na twee dagen gebruik dan ook al 1 kwijt omdat hij toch losliet met drie vellen A4. Beetje jammer.

Dus ze zijn inderdaad sterker dan gewone koelkast magneten. Maar verwacht geen wonderen.

Michiel Degenkamp beoordeelde op 2019-04-09

Goed product, op tijd geleverd.

Ilona Oudhuis beoordeelde op 2019-04-06

Nina Carmen beoordeelde op 2019-03-29

Sanne beoordeelde op 2019-03-29

Leuke, duidelijke website. Snelle levering en mooie/sterke magneten. Aanrader!

Gertine Bonenberg beoordeelde op 2019-03-28

Rada Odzic beoordeelde op 2019-03-26