Hogeweg 2
3284KG Zuid-Beijerland
+31624266017

Cora Poelman beoordeelde op 2019-04-13

Super snelle service en keurig verpakt met verrassing. TOP!!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Cora, leuk om je enthousiaste beoordeling te lezen. We doen elke dag weer onze uiterste best om alle pakketten op tijd de deur uit te krijgen. En daar hoort voor Pasen natuurlijk iets lekkers bij. Veel plezier met je aankoop.

J.Borgstein beoordeelde op 2019-04-13

Volgende dag in huis en zijn supersterke broeken met stretch, dus ideaal als werkbroek. Máár ook dusdanig mooi dat je ze ook casual kunt dragen !!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Leuk om te horen dat je de broeken ook mooi genoeg vind om ze ook buiten werktijd te kunnen dragen. Veel plezier ermee!

Daphne beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering, met een leuke attentie, zakje paaseitjes, geeft een pesoonlijke benading.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Daphne, bedankt voor je positieve beoordeling. We hopen dat de paas eitjes hebben gesmaakt!

J beoordeelde op 2019-04-07

Zeer tevreden, snel geleverd

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over het pakket dat je snel ontvangen hebt. Veel plezier met je aankoop.

jan.j. leijenaar beoordeelde op 2019-04-06

Tevreden

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Bedankt voor uw positieve reactie. Veel plezier van uw aankoop.

A Boone beoordeelde op 2019-03-28

Goede snelle service! Verkeerd besteld? Word snel opgelost!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Bedankt voor uw positieve reactie. We doen ons best om ook de ruilingen snel te verwerken.

Marjon Koppenol beoordeelde op 2019-03-18

Broeken zijn echt goed , snel levering
Ben er blij mee

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Marjon, bedankt voor het achterlaten van je positieve beoordeling. We doen onze uiterste best om alle bestellingen dagelijks te versturen :).

Henk Snijders beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden. Omdat ik ook in Zuid-Beijerland woon had ik de bestelling 2 uur later in huis. Wat een service.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Beste Henk, leuk om na ons persoonlijke contact ook uw ervaring te lezen. Fijn dat u tevreden bent!

Geert beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden over de snel geleverde broek, pasvorm is uitstekend. Kwaliteit lijkt prima maar daar kom ik later als ik hem wat langer heb gedragen wel achter, als dat ook goed is, zal ik zeker weer bestellen!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Geert, bedankt voor je positieve reactie op onze site. We hopen dat de broeken ook tijdens het dragen goed blijven bevallen.

M.vd.have beoordeelde op 2019-03-06

Goede spijkerbroek voor lage prijs!!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Fijn dat u tevreden bent over de spijkerbroeken en de prijs. Veel plezier met uw aankoop!

Jan beoordeelde op 2019-02-25

Goede communicatie en prima broek.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Jan, bedankt voor het delen van je ervaring, fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop.

Leen beoordeelde op 2019-02-25

Binnen 2 dagen de broeken in huis. En de pasvorm is goed! dat is tenslotte het belangrijkste!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Leen, bedankt voor het delen van je ervaring. Goed om te horen dat de pasvorm naar je zin is. Veel plezier met je aankoop.

Wanda Clevis beoordeelde op 2019-02-18

Fijne werkbroeken, snel geleverd.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Wanda, bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor!

Jolanda beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering en top product

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Jolanda, bedankt voor je beoordeling. We doen onze beste om alle bestellingen voor 15.00 uur dezelfde dag te versturen.

Hans beoordeelde op 2019-02-12

Goeie kwaliteit, snelle levering

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Hans, leuk dat je je ervaring deelt :). Veel plezier met je aankoop van de broeken.

Jans beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering. 2 werkdagen. Uitstekende kwaliteit.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Jans, wat leuk dat je een positieve reactie hebt achtergelaten, bedankt.

Ger Sleyt beoordeelde op 2019-02-04

Alles is makkelijk te vinden en te bestellen. Levering gaat ook snel en netjes. Alles in goede orde ontvangen.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Ger, Fijn dat je alles snel en in goede orde orde hebt ontvangen. We doen onze uiterste best hiervoor. Bedankt voor je beoordeling.

John Vrancken beoordeelde op 2019-02-03

Gisteren besteld, vandaag al in huis.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi John, bedankt voor je positieve reactie. Ons streven is om de bestelling voor 15.00 uur dezelfde dag nog te versturen.

Rita Huizinga beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden!

Hoi Rita,

Fijn dat je tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor het delen van je mening.

lee beoordeelde op 2019-01-31

Compleet en netjes binnen gekomen.

Beste Lee,

Fijn dat je tevreden bent over onze webshop en dat je aangeeft dat de bestelling compleet en netjes is binnengekomen.