Dubbelstraat 130
8556XE Sloten

Blanka Rejda beoordeelde op 2018-12-22

Mooi pakket en snelle en goede service.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Blanka, wat een geweldige beoordeling. Dankjewel! Graag weer eens tot ziens in onze webshop met kaaspakketten. Hartelijke groet, Wietske

Maarten Hofstra beoordeelde op 2018-12-22

Pro-actief met verzending, goede kwaliteit en uitstekende communicatie.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Maarten, ik ben enorm blij met jouw positieve beoordeling. Dank! Graag weer tot ziens in onze webshop, hartelijke groet, Wietske

Liesbeth van de Wouw beoordeelde op 2018-12-22

Ik had het kaaspakket besteld als kerstpakketje voor kennissen dus ik heb het zelf niet uitgepakt. Na overhandiging werd het meteen uitgepakt, ze waren zeer enthousiast en vonden het een geweldig mooi kaaspakket. Mijn ervaring is zeer goed, de bestelling wordt bezorgd wanneer het je uitkomst, zeer zeker een aanrader.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Liesbeth, wat een super mooie beoordeling, dank! Graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Anoniem beoordeelde op 2018-12-19

Ik had een kerst pakket besteld die helaas niet compleet was. Later wel goed opgelost en overige producten nagestuurd die optijd binnen waren.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste heer/mevrouw, gelukkig dat het weer is opgelost door het nasturen van de producten. Het was een hectische tijd. Hartelijke groet, Wietske

Kerèn Presentatie Systemen beoordeelde op 2018-12-17

Fijn dat er mensen met je meedenken, snel contact en snelle levering.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Keren Presenatie Systemen, enorm blij met jouw positieve beoordeling. Dank! Wij verzorgen graag dit jaar weer jullie eindejaarsgeschenken. Hartelijke groet, Wietske

Tineke Prins beoordeelde op 2018-12-17

Sympathieke, meedenkende verzorgers van de pakketten!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Tineke, enorm bedankt voor jouw positieve beoordeling. Heel graag weer eens tot ziens in onze webshop: kaaspakket.com. Hartelijke groet, Wietske

Sabrina De Reuver beoordeelde op 2018-12-17

Ik ben erg goed geholpen met het uitzoeken van het juiste pakket. Het werd keurig op tijd afgeleverd in een mooie verpakking. Een aanrader!

Joan Dirksen beoordeelde op 2018-11-21

1e kennismaking uitstekend bevallen

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joan, ik ben heel blij met jouw positieve beoordeling. Dank! En uiteraard graag weer tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

Henk Hazelhoff beoordeelde op 2018-10-30

De producten zagen er allemaal prima uit en de verpakking was zeer professioneel.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Henk, enorm bedankt voor jou positieve beoordeling! Hartelijke groet uit Friesland, Wietske

Hannie van Grootel beoordeelde op 2018-10-08

snel en prima verzorgd geleverd

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Hannie, We zijn blij om dat te horen! Bedankt! Met vriendelijke groet, Wietske

FL Kalmijn beoordeelde op 2018-10-06

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste F.L. Kalmijn, enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

M. S. J. Hagen beoordeelde op 2018-10-03

Goede en snelle service!
Uitstekende kaasjes!
Helemaal top, zeker een aanraader!

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste M.s.j. Hagen, Hartelijk dank voor uw reactie en uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo heeft genoten van onze kaasjes! Met vriendelijke groet, Laura

Nancy Petersen beoordeelde op 2018-10-03

Beste Nancy, enorm bedankt voor je positieve beoordeling, groetjes, Wietske

Lucille Hoop beoordeelde op 2018-09-23

Een leuke, uitnodigende website. Snel in reactie.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Lucille, Super bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

Kiem-Lien Woei beoordeelde op 2018-09-12

ongelooflijke snelle levering. benaderbare flexibele telefoniste.

Reactie van Kaaspakket.com:
Bedankt voor jou reactie Kiem_Lien Woei! Wij zijn blij dat het gewaardeerd wordt!

Rob Voogel beoordeelde op 2018-08-29

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Rob, enorm bedankt voor je positieve beoordeling. Hartelijke groet, Wietske

Anne-Marie Pieters beoordeelde op 2018-08-21

Een van de kaasjes was niet van de juiste kwaliteit. Dat werd bijzonder snel opgelost door een nieuw kaasje toe te sturen. Dat is pas service en klantenbinding.

Beste Anne-Marie,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Zou u ons kunnen vertellen welk stuk kaas minder goed was? Dan sturen wij u een nieuw stuk. Alvast heel hartelijk dank, Wietske

Joannes Schevers beoordeelde op 2018-08-11

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Joannes, Enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Wietske

Marleen Rombach-Viersma beoordeelde op 2018-07-22

Het was uitstekend, vooral de nagelkaas heel erg lekker!! Ook het contact met Wietske was heel prettig en goed!
Voor een `verre` reis zouden de Dumkes iets beter ingepakt moeten worden, omdat ze nogal breekbaar zijn.

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste Marleen, enorm bedankt voor uw positieve beoordeling. Voortaan zullen we de Dumkes beter inpakken. Mooi dat de Friese Nagelkaas lekker was. Het is ook een hele bijzondere kaas van Kaasboerderij De Nylander uit Workum, 100% Jersey melk. Hartelijke groet, Wietske

E Eliveld beoordeelde op 2018-07-21

Levering duurde 3 werkdagen en dat is net even te lang als je stelt "voor 12 uur besteld, mogen in huis".

Reactie van Kaaspakket.com:
Beste E. Eliveld, allereerst enorm jammer dat de bezorging niet op tijd was. Uw heeft op zaterdag 14 juli om 19:05 uw bestelling geplaatst. Daarin kon u kiezen voor maandag bezorging. Wat voor ons niet mogelijk is. Omdat wij pakketten voor maandag bezorging al om 14 uur moeten aanbieden op zaterdag. Het pakket had dus op dinsdag bezorgd moeten worden. Dit is helaas woensdag geworden. Daarvoor onze oprechte excuses. Normaliter worden pakketten die voor 12 uur worden besteld. Gewoon de volgende dag bezorgd. Met uitzondering van zondag. Ik hoop van harte dat u onze cadeau pakketten service ook in de toekomst zult blijven gebruiken. Hartelijke groet vanuit Friesland, Wietske