Kerkstraat 18b

8,5

Tom Verburg beoordeelde op 2019-05-13

Snel ontvangen!

Rosalie Van Laar beoordeelde op 2019-05-12

Snel in huis en topkwaliteit!

Asintya Hornsveld beoordeelde op 2019-05-10

Goed

Remco Leemburg beoordeelde op 2019-05-10

h

Melissa Van Vilsteren beoordeelde op 2019-05-09

Heel tevreden, super mooi ook de bandjes

Maria beoordeelde op 2019-05-07

Op de site staat “vandaag (voor 17:00u) besteld is in de meeste gevallen morgen in huis”. Vrijdagochtend een cadeau besteld, in de hoop het zaterdag in huis te hebben. In een mail de verwachte bezorgdatum ontvangen (bleek maandag 6 mei te zijn). Niet meer vanuit gegaan dat het op tijd aan kwam. Maar het mooiste cadeau lag zaterdagmiddag in de brievenbus! Heel blij mee!

Stefanie Barnas beoordeelde op 2019-05-07

Was er binnen een dag

Michiel Van gerwen beoordeelde op 2019-05-06

Zeer tevreden, binnen 2 dagen in huis

Netty Berkouwer beoordeelde op 2019-05-06

Ik heb partydoppen besteld die je handig aan je sleutelbos kan hangen. Heb je dus altijd bij je en hoef je niet meer met open flesje te lopen of het achter elkaar op te drinken. Daarnaast snelle levering en keurig verpakt.

Daan Haarbosch beoordeelde op 2019-05-06

Besteld, verstuurd en op tijd ontvangen. Super !

Kimberley Boulonois beoordeelde op 2019-05-04

Helemaal top, voor de 2e keer besteld hier. De eerste x had ik mijn product niet ontvangen en heb gratis nieuwe toegestuurd gekregen. Nu weer besteld , zijn ook goedkoper dan andere. Blijf hier bestellen voor mijn festivals!

Robin Elzinga beoordeelde op 2019-05-04

Goed

Melanie beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering. Ze houden je goed op de hoogte van de levering.

Auke Rietveld beoordeelde op 2019-05-02

Toppie

Cheryl Eijs beoordeelde op 2019-04-30

Snel geleverd en goed verpakt.

kim becks beoordeelde op 2019-04-29

heel tevreden was de volgende dag al meteen in huisšŸ˜‡

Cindy Jerphanion beoordeelde op 2019-04-29

Op tijd geleverd en netjes verpakt ook alle partydops apart verpakt.
Helemaal top! AanraderšŸ’Ŗ

Celine beoordeelde op 2019-04-28

Ik had het in t weekend besteld terwijl er stond dat je het product dinsdag binnen kreeg, donderdag kreeg ik het binnen dus gelukkig wel op tijd voor koningsdag :)

William Ritchie beoordeelde op 2019-04-21

Rapid delivery, wasn' expecting the cunts tae arrive the next day. A wouldn't say the fuckers are top quality but fir the price, they're no too fuckin bad lyk. 7/9

Lonneke van Klei beoordeelde op 2019-04-15