Bisschop Hamerstraat 11

KiyOh 329 9,3

Ad Kaa beoordeelde op 2018-05-24

Imro Amstelveen beoordeelde op 2018-05-24

PeterR beoordeelde op 2018-05-24

makkelijk vragen stellen via chat. Snelle levering. Vooral ook de veiligheid van verpakking viel op ( trezor ).

steven sabbe beoordeelde op 2018-05-20

Ruben Risseeuw beoordeelde op 2018-05-20

Wat een geweldig bedrijf
Ik had een defect aan mijn ledger nano s .wat wordt dan netjes geholpen om het probleem op te lossen .
Ik ken weinig bedrijven die zo goede service verleend

Vincent de Lange beoordeelde op 2018-05-20

erik cools beoordeelde op 2018-05-20

Joost Rendering beoordeelde op 2018-05-19

Super

marc de medts beoordeelde op 2018-05-18

Gewoon korrekt en behulpzaam

Raymond beoordeelde op 2018-05-17

Snelle levering en top service!

joey meijer beoordeelde op 2018-05-17

Frans De groen beoordeelde op 2018-05-16

Ed beoordeelde op 2018-05-15

Snelle levering, behulpzaam en er wordt direct contact opgenomen na ingesproken bericht.

Maximiliaan Mees van Dijk beoordeelde op 2018-05-15

Cees Janssen beoordeelde op 2018-05-13

Gister besteld, vandaag in huis, precies zoals in track and trace geschreven stond

H Doeleman beoordeelde op 2018-05-10

Alles liep volgens verwachting en ik werd telefonisch ook gied en geduldig geholpen

Wikrum Bajwa beoordeelde op 2018-05-10

Heel tevreden. Snelle service.

Paula Kluskens beoordeelde op 2018-05-09

Joris beoordeelde op 2018-05-09