Demkaweg 13
3555HW Utrecht

8,9

Ayoub Sam beoordeelde op 2019-05-20

Snelle verzending en levering product werkt goed

Baran Alpaslan beoordeelde op 2019-05-20

Ron de Vries beoordeelde op 2019-05-19

Prima winkel. Komen na wat ze beloven. Staan je vriendelijk te woord.

Lucas beoordeelde op 2019-05-17

Op repair direct een scherm en reparatieset gekocht. bij de set met schroevendraaiers staat er bij dat deze geschikt is voor apple iphone. Nadat ik mijn halve telefoon uit elkaar heb blijkt dat 1 type schroevendraaier ontbreekt, een tribal schroevendraaier. Direct gebeld naar Repair Supply. Zij erkennen geen fout. Ik vertel hem dat ze er toch bij kunnen zetten dat de set onvoldoende is om iphone 7 en hoger te repareren maar dat doen ze niet. ze willen mij ook niet tegemoetkomen met het toesturen van een schroevendraaier. zelfs de verzendkosten kunnen er niet vanaf. Ronduit onbeschoft en waardeloze service. Nooit meer repair supply.

Reactie van Repair Supply:
Beste Lucas,

De reparatiesetje is wel geschikt voor de iPhone 7 en hoger, echter ontbreekt de tri-wing schroevendraaier hierin. Wij hebben dit besloten, doordat dit een universele gereedschap set is en dus ook geschikt voor bijvoorbeeld Samsung en Huawei. Zo kunnen we de prijs van de meest gebruikte setje voor de klant laag houden.

Wij gaan er vanuit dat de klant vooraf onderzoekt wat benodigd is voor de reparatie. De benodigde gereedschap om een toestel of tablet te repareren worden voor ieder model op de onderdelenpagina getoond. Dit is misschien niet voor iedereen duidelijk en wij zullen je klacht intern bespreken.

De reden dat wij je geen gratis product toesturen of tegemoetkomen is vanwege het feit dat je bent gaan dreigen “met overal negatieve reviews te plaatsen” en vervolgens onze medewerker hebt uitgescholden.

Alexander Mukhortov beoordeelde op 2019-05-14

Soms wordt verkeerde bestelling verstuurd, maar wordt wel daarna goed opgelost. Kwaliteit van onderdelen geef rond 9 voor. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

abdelmalek beoordeelde op 2019-05-11

Berat Borucu beoordeelde op 2019-05-10

Duncan Ryckaert beoordeelde op 2019-05-10

Albert-Jan van Barneveld beoordeelde op 2019-05-09

Versturud verkeerde producten op en daarna is de klant de dupe omdat hun ze on aangekondigd, een retour behandelen als omruil

Reactie van Repair Supply:
Beste Albert-Jan,

Wij hebben je retour omgeruild en dit ook meerdere malen aangekondigd:

- Wij geven op het retourformulier aan dat wij verkeerd geleverde en defecte goederen standaard omruilen, tenzij wordt gevraagd de bestelling te annuleren
- We hebben je meerdere malen status updates over je retour gemaild met daarin aangegeven dat het wordt omgeruild
- Je hebt voor het omgeruilde product een verzendbevestiging ontvangen
- Hierna heb je nog eens 14 dagen gehad om dit bij ons te melden

Wij hebben dit dus meerdere malen aangekondigd, ook heb je de kans gehad om het wederom retour aan te melden. Echter is de retourtermijn verstreken met 15 dagen, waardoor wij helaas je retour niet meer kunnen accepteren.

Bayram Turacak beoordeelde op 2019-05-07

Kort en krachtig goed kwaliteit, goede prijs en snel.

Frank beoordeelde op 2019-05-07

In eerste instantie een defect scherm gekregen maar de service bij het omruilen was erg goed. Binnen 2 dagen een nieuw werkend scherm in huis.

Freddy Niezink beoordeelde op 2019-05-03

Ishvar Hoelasie beoordeelde op 2019-05-03

Patrick Petiet beoordeelde op 2019-04-25

Prima scherm en snel in huis

Albert Jan Lourens beoordeelde op 2019-04-24

johan Buter beoordeelde op 2019-04-15

Angelique Pruijssers beoordeelde op 2019-04-09

Robbie Van Der Velden beoordeelde op 2019-04-09

Het was wel prima maar het leek niet heel professioneel

G. van Delft beoordeelde op 2019-04-02

Aftersales prima geregeld. Aanspraak opgarantie gehonoreerd zonder verdere vragen

Patrick beoordeelde op 2019-04-02