Strosteeg 10

Bol.com 41 9,3
Bol.com 184 9,1

Caroline Veenstra beoordeelde op 2019-06-27

H.A. Heide beoordeelde op 2019-06-26

Snelheid van reageren en levering.

Anja Engels beoordeelde op 2019-06-24

Gerdien Demkes beoordeelde op 2019-06-23

Henk van den Brink beoordeelde op 2019-06-23

Magda Buijs beoordeelde op 2019-06-23

D.D Hendriksen beoordeelde op 2019-06-17

Cme Vis beoordeelde op 2019-06-17

Zeer snelle levering van prima materiaal

Hellen Den Boon-Scheffe beoordeelde op 2019-06-17

Snelle levering, netjes ingepakt en uiteraard zijn de prijzen bij colourpencils aantrekkelijk.

monique beoordeelde op 2019-06-16

Prima verpakt en snel geleverd

Jessica Kessels beoordeelde op 2019-06-15

Contact en levering is super goed geregeld een aanraderšŸ‘Œ

Laura beoordeelde op 2019-06-14

Bestelling is vlot en zorgvuldig geleverd. Een klacht over de bezorging door DHL is op een snelle en goede manier afgehandeld.

Marjen van Oosterhout beoordeelde op 2019-06-11

Vera Ceulemans beoordeelde op 2019-06-11

Verkuil beoordeelde op 2019-06-11

De (dure) LED daglichtlamp had een nette prijs in vergelijking met anderen, was stevig verpakt en snel geleverd. Ook snelle bevestiging via email. Alleen (slechte bezorger van) DHL heeft het pakket voor de deur neergezet toen wij niet aanwezig bleken. Het pakket heeft zelfs een hele nacht buiten in het zicht gestaan. Hoewel colorpencils daar niets mee te maken heeft, zet ik mijn algemene beoordeling daardoor op 4 sterren en niet op 5.

Doris Rehak-Bien beoordeelde op 2019-06-11

Tamara Jongeneel - de Vries beoordeelde op 2019-06-10

Henny van Oudenaarden beoordeelde op 2019-06-09

Nora Hermans beoordeelde op 2019-06-03

Veel keus in de webwinkel. Goede omschrijving produkten.
Snelle levering.

Nicoleta Amarie beoordeelde op 2019-06-03