Graafseweg 215

8,9

Micha Balvert beoordeelde op 2019-06-21

christian den Brok beoordeelde op 2019-06-21

ramon dinkela beoordeelde op 2019-06-21

Heel tevreden, online een windows code gekocht. Binnen 5 minuten in de mail. Top

w van de pol beoordeelde op 2019-06-21

activering ging met enige moeite.
maar klantenservice reageert redelijks snel

Casper van Doodeweerd beoordeelde op 2019-06-21

Roy Kevelham beoordeelde op 2019-06-20

Bart Atgier beoordeelde op 2019-06-20

Ik had een windows licentie key nodig en zocht naar een goeie goedkope site om deze te krijgen. Want betalen voor windows (150 euro) is mij echt veel te veel.

Voorheen had ik al een windows key maar door het vervangen van het moederbord en een overstap op een m.2 is deze verlopen. (logisch want je key zit aan moederbord gekopeld).

Ik vond OnlineKeys op google en keek naar de prijzen. 13,50 voor een windows home key heb ik er wel voorover. Dus kocht ik deze key. Helaas werkte deze niet meteen. Heb screenshot gemaakt en direct support aangevraagd via hun site. Na 5!!! minuten kreeg ik reactie met een nieuwe windows key die werkt!! Echt heel snelle reactie :). Daarom 5 sterren voor OnlineKeys

Verder zie ik nog wel een aantal slordige layout foutjes en typ fouten maar niemand is perfect natuurlijk!

IamBartjuuh

Ron Gähler beoordeelde op 2019-06-20

Jos Zeelen beoordeelde op 2019-06-20

D. Joosen beoordeelde op 2019-06-20

R.H. Vis beoordeelde op 2019-06-19

Gewoon snel en goed wat bestelde

daan martinez garcia beoordeelde op 2019-06-19

Paul Schaap beoordeelde op 2019-06-19

Bestellen, betalen en installeren perfect!

Frank Korlas beoordeelde op 2019-06-19

Snelle service
Snel kunnen vinden wat je zoekt

Johan Stevens beoordeelde op 2019-06-18

richard eickenboom beoordeelde op 2019-06-18

Super makkelijk en snel beter kan niet

Serkan Eyican beoordeelde op 2019-06-18

Kort geleden een W10 Pro key besteld. Tot nu werkt het werkt het zoals het hoort te werken, zonder nare bugs of iets dergelijks.
En ik ga ervan uit dat dat ook zo zal blijven. Updates komen op tijd, en zonder enige vertraging. Zolang ik op deze manier van mijn W10 Pro kan genieten, markeer ik mijn beoordeling met ''uitstekend" voor Onlinekeys.nl.

E beoordeelde op 2019-06-17

Makkelijk mijn product besteld en direct via de mail ontvangen. Ik ben zeer tevreden.

Roel Nijsen beoordeelde op 2019-06-17

Arno Laan beoordeelde op 2019-06-17