Graafseweg 215

Martin Lillu beoordeelde op 2019-09-12

Lars Rotgers beoordeelde op 2019-09-11

Marie Place beoordeelde op 2019-09-11

F.E.M. de Rooij beoordeelde op 2019-09-10

Via de website is de aanschaf snel geregeld en prima afgewikkeld.

Lourens Speksnijder beoordeelde op 2019-09-10

M Hardy beoordeelde op 2019-09-10

Sander Mooren beoordeelde op 2019-09-10

Teun van den Nosterum beoordeelde op 2019-09-10

even goed de uitleg lezen op hun eigen website, en office 2019 draait als een speer

Mark Lubberts beoordeelde op 2019-09-10

Koen Korteweg beoordeelde op 2019-09-10

Prima dienstverlending, snelle server en aftercare

Bernard Wielfaert beoordeelde op 2019-09-10

Heel vlotte transactie. Key werkt direct.

Marten Klijnstra beoordeelde op 2019-09-10

Jos Sterkenburg beoordeelde op 2019-09-10

Jens Nicolaas beoordeelde op 2019-09-09

Peter Hermans beoordeelde op 2019-09-09

W Antonides beoordeelde op 2019-09-09

Ik had problemen bij het activeren van een bij OnlineKeys aangeschafte key. Ik heb hierover gemaild, waar snel en zeer bevredigend op gereageerd werd.

Henk Kwant beoordeelde op 2019-09-09

Prima bevallen.

Jeroen beoordeelde op 2019-09-09

Goede snelle levering. Geen problemen met de activatie gehad.

Kurt Cornelis beoordeelde op 2019-09-09

Direct na betaling licentie’s ontvangen en geïnstalleerd en werkt als een zonnetje.
Tip: stuur eveneens een link door waar je het pakket kan downloaden, nu was het eventjes zoeken op jullie site om de pakketten te kunnen downloaden.

Gary beoordeelde op 2019-09-09