Neptunusstraat 77
1771BT Wieringerwerf
085 001 40 29

Marijke Hoogvliet beoordeelde op 2019-05-09

Prachtige Ankh-hanger ontvangen, mooier dan ik verwachtte voor dat geld. Uitstekende service.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor beoordeling. Fijn te horen dat je zo tevreden bent :) Heel veel plezier met Ankh. Vriendelijk groet Danielle

M Brinkman beoordeelde op 2019-05-08

prachtig en goed verpakt !

Bedankt voor je beoordeling M. Vriendelijke groet Danielle

020 beoordeelde op 2019-05-03

Alles was prima verzorgd en snel geleverd, complimenten! De bol ziet er prachtig uit.:)

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Super bedankt voor je review! Heel veel plezier met je edelstenen bol Groetjes Danielle

Danielle beoordeelde op 2019-04-24

Super tevreden, snelle levering

willy van es beoordeelde op 2019-04-18

Mooi webwinkel. Mooie en goede artikelen. Goed en snel afgehandeld. Keurig ontvangen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je beoordeling Willy. Veel plezier met je aankopen. Hartelijke groet Danielle

Sakineh Hollestein beoordeelde op 2019-04-17

Super snelle verzending ondanks op de valreep besteld te hebben. Leuke attenties bij de bestelling. Uitstekende ervaring. Bedankt!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Sakineh. Fijn dat het op tijd is aangekomen. Vriendelijke groet Danielle

Solveig van Houts beoordeelde op 2019-04-17

Uitstekend

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je beoordeling Solveig. Heel veel plezier met je aanwinst :) Vriendelijke groet Danielle

miranda dieleman beoordeelde op 2019-04-17

snelle levering en nog een persoonlijk tekstje erbij heel verfrissend en leukšŸ˜„

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Miranda. Heel veel plezier met je aankopen. Hartelijke groet Danielle

Caroline Stassen beoordeelde op 2019-04-17

Zeer keurige en snelle levering! De bestelling was erg mooi ingepakt! Ruim assortiment. Een aanrader om hier te bestellen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Caroline. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Anita Te brummelstroete beoordeelde op 2019-04-13

Snel in huis,leuk verpakt

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Antia, heel veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet Danielle

Annelies Van Hoof beoordeelde op 2019-04-03

T pakketje was zeer goed verpakt,en de steen was zat in een mooi zakje met extra theezakjes erbij. Dus zeer te vrede en snel ontvangen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Annelies. Super te horen dat je tevreden bent. :) Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet Danielle

Panagiota Tsavaras beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering en gelijk via de mail orderbevestiging. Heel netjes ingepakt

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Heel hartelijk dank voor je review. Veel plezier met je aankopen, Vriendelijke groet Danielle

Henna beoordeelde op 2019-03-24

Heel tevreden!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Fijn om te horen dat je tevreden bent :) Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Gertrude Huijsman beoordeelde op 2019-03-23

I.v.m vragen ook nog direct contact gehad, dit verliep prima en vlot.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je review Gertrude. Heel veel plezier van je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Anja Schilder beoordeelde op 2019-03-20

Heel erg tevredenen .

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je review Anja. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

wolfgang hein beoordeelde op 2019-03-18

goed, snel, leuke website

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je review Wolfgang. Veel plezier met je aankopen, vriendelijke groet, Danielle

Anneke van Rhijn beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering en prima communicatie

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Anneke. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Birgit Visser beoordeelde op 2019-03-17

Ik ben tevreden over de snelle en goede levering. Alleen jammer dat er een barstje in het hart zit. Als ik hem vasthoud voel ik het de hele tijd en dat stoort me.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hallo Birgit, Dank je wel voor het invullen van de review. Wat jammer via deze review te vernemen dat je niet helemaal tevreden bent. Is het echt een barstje, of een natuurlijke opening in het natuurproduct? Wij selecteren onze producten altijd zorgvuldig. Er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Je hebt nog steeds het recht op retour. De voorwaarden lees je op onze webshop. Vriendelijke groet Danielle

Yannick Hammink beoordeelde op 2019-03-17

Super

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel Yannick. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

karina de jong kerssens beoordeelde op 2019-03-14

Super snelle levering, prachtige edelstenen en een cadeautje! Top webshop. Ik kom hier zeker een keer terug.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je beoordeling Karina :) Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle