Ary Schefferlaan 13
3343DN Hendrik-Ido-Ambacht

8,0

Kim Collado beoordeelde op 2019-07-02

Ik kreeg een verkeerd pakketje binnen maar dit werd meteen verholpen, binnen 2 dagen had ik de goede bestelling in huis. Prima service dus!

Caron Sijssens beoordeelde op 2019-06-30

Heel snel geleverd en prescies zo als omschreven werf

Lisa beoordeelde op 2019-06-27

Jelle Ehrenhard beoordeelde op 2019-06-27

Ik was niet geheel tevreden over het product. Echt werd ik door het bedrijf zelf opgebeld om te vragen naar mijn mening over het product. Samen met de meneer van de klantenservice een passende oplossing gevonden. Zeer nette afhandeling en nazorg van het bedrijf waar ik erg over te spreken ben.

F Ait Daoud beoordeelde op 2019-06-25

goed gelijk resultaat iLove It...

Andre Mocking beoordeelde op 2019-06-23

Is gewoon goed

Jack vanvliet beoordeelde op 2019-06-23

niet moeilijk te handelen. direct zijn de tanden glad

Mario Waltmans beoordeelde op 2019-06-22

Defect binnen gekregen.gebeld en werd keurig in korte tijd nieuw setje geleverd.
Goeie service.

Beste Mario,

Wij hebben inmiddels een nieuwe tandenbleekset met bleeklamp met bitje naar je toegestuurd. Zou je bij ontvangst je review aan willen passen? Alvast bedankt.

Tanden Bleken Thuis

Werner beoordeelde op 2019-06-20

Snel verstuurd, dag later in huis

Jay Mua beoordeelde op 2019-06-20

Dit is zeker een superaanrader!! Was er eerst heel sceptisch over maar was heel blij dat ik het de dag erna mijn pakje kreeg.. maar erna was ik droevig want lampje en spuitje was stuk..

Heb meteen een foto en mail gestuurd en kreeg meteen reactie terug dat ik een nieuw set kreeg!

De resultaten zijn amazing!! Al meteen veel witter na 1x

TOPSERVICE.!!

M. beoordeelde op 2019-06-20

Pakketje kwam snel binnen. Ben het nog aan het testen. Ben super benieuwd hoe vaak ik nodig heb om mijn gewenste resultaat te krijgen. Goede service.

Maya Bazelmans beoordeelde op 2019-06-16

Ben morgen 1 week hiermee bezig, naar mijn mening werkt het niet of minimaal.
Ook jammer dat de strips nu zwart zijn.
Waarom?

Massimo Gennari beoordeelde op 2019-06-16

Snel geleverd duidelijk uitleg bij product. Goede prijs kwaliteit verhouding

Angel WIERENGA beoordeelde op 2019-06-16

Na drie keer zag ik al een heel mooi resultaat. Na het bleken poets ik mijn tanden met de cocos tandpasta en mijn tanden voelen schoon en fris.

Daphne Verweij beoordeelde op 2019-06-15

Snelle service! Nu nog de producten uit proberen.

Bas Moust beoordeelde op 2019-06-13

Duidelijke site. Duidelijke updates van levering. Brievenbus geschikt.

Dingess beoordeelde op 2019-06-13

Het werk

Beste Dingess,

Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd. Wij gaan zoeken naar een oplossing en een gepaste service leveren. Wij horen graag van u!

Telma Simoes beoordeelde op 2019-06-13

De bezorger was snel.
De producten werk niet.

Beste Telma,

Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd. Vervelend dat de producten niet werkten. Wij gaan zoeken naar een oplossing en een gepaste service leveren. Wij horen graag van u!

ingrid van den heiligenberg beoordeelde op 2019-06-13

Heb het pakje de volgende dag ontvangen. Ik had expres een afhaalpunt gekozen omdat het met Dhl altijd wat is. Waarom dat niet is afgegeven bij de jumbo zoals op de bevestigingsmail staat begrijp ik nog niet. Enfin dhl kwam niet op vrijdagavond tot kw. v. 10 gewacht maar de volgende morgen. Het product ziet er verder goed uit nu ermee aan de slag kijken of het werkt.

Beste Dingess,

Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd. Vervelend dat uw bestelling niet op de afgesproken plek is afgeleverd. Wij gaan zoeken naar een oplossing en een gepaste service leveren. Wij horen graag van u!

Laura Koolen beoordeelde op 2019-06-12

Ik heb het product de volgende dag (zoals vermeld op de website) ontvangen, Supersnel! Helaas was er iets misgegaan tijdens de levering, maar Thomas heeft mij direct een bericht gestuurd en kwam met een fijne oplossing. Ik ben nu een aantal dagen bezig met de set en ben benieuwd naar het resultaat.

Beste Laura,

Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd. Vreemd dat de bleekpen ontbrak. Wij gaan zoeken naar een oplossing en een gepaste service leveren. Wij horen graag van u!