Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Anke Van Hoorebeek beoordeelde op 2018-04-09

Heel tevreden alleen te groot hoeslaken voor kussen

C. Proper beoordeelde op 2018-04-06

Snelle levering concurrerende prijs en kwaliteit, kleindochter heel blij met haar sofia/unicorn dekbed.

Riet beoordeelde op 2018-04-02

Goed geholpen. Snelle levering en op afgesproken tijd geleverd!!Heel leuk dekbed van Cars , wat bij onze kleinzoon nu favoriet is.

Karin beoordeelde op 2018-03-28

Zeer snelle levering, vrijdag besteld en zaterdag in huis. Via mail goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijden. Het overtrek van Thomas de Trein is erg leuk, maar een heel groot kussensloop.

Elleke beoordeelde op 2018-03-10

Bestelling verliep prima. Het dekbed werd vlot verzonden en mail van GLS met track&trace kwam snel na de mail dat het dekbed onderweg was.

Dennis beoordeelde op 2018-03-06

Een frozen dekbed besteld voor onze dochter. Ik weet niet welk land kussens gebruikt van 70 x 80 cm maar de kussensloop leek al op een dekbedhoes! Niet echt op gelet bij bestellen. GLS had een fout gemaakt met bezorgen. Gemailt naar de webwinkel en heel snel reactie gekregen en was snel goed geregeld!

Siska 't Hart beoordeelde op 2018-03-04

Heel tevreden. leuk dekbed besteld voor een goede prijs en op tijd in huis!

Rian beoordeelde op 2018-02-27

Mooi dekbed voor een leuke prijs en inderdaad al de volgende dag al bezorgd.

NdR beoordeelde op 2018-02-19

Leuke beddengoed voor kids. En snelle bezorging. Kortom, uitstekende webshop en service!

Wilma Joosten beoordeelde op 2018-02-14

Mooie producten, goede service en vriendelijke medewerkers. Wij hadden oa een 4-seizoensdekbed besteld. Na levering bleek er per ongeluk een enkel dekbed te zijn verstuurd. Mijn mail hierover werd zelfs in het weekend binnen een halve dag beantwoord en de volgende werkdag is direct het juiste dekbed verstuurd. Super service dus!

Ewa beoordeelde op 2018-01-25

Mijn kleindochter was wild enthousiast over het Minni Mousedekbedovertrek.Het is breed, 140cm, en lang genoeg. Wat ik wel mis is een instopstrook. De hoes gaat met een rits dicht.Ik heb het nog niet gewassen, dus kan niet zeggen hoe de kleuren zich houden en of de hoes krimpt. Tot nog toe ben ik tevreden..

Marieke Daalhuizen beoordeelde op 2018-01-10

Snelle levering. Mooie kwaliteit! Leuke kleurplaat erbij!

A beoordeelde op 2017-12-27

Netjes verpakt en snel in huis.alleen jammer dat jullie verzenden met gls.wij hebben er altijd problemen met hun.nu werd mijn man ook uit gescholden door ze.

Reactie van KinderDekbedSjop:
Goedemorgen A,

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de verwerking van uw bestelling door KinderDekbedSjop.
We vinden het heel vervelend dat de bezorging door GLS zo gelopen is. Onacceptabel. Ik wil u adviseren contact met GLS op te nemen en daar een klacht neer te leggen. Zij kunnen (en moeten) de chauffeur aanspreken op zijn gedrag. Misschien zijn er meer klachten. Belangrijk is dan dat zij ook op de hoogte zijn van uw verhaal.

Dagmar
KinderDekbedSjop.nl