Hyacintenstraat 38
1131HW Volendam

Gerrit Dongelmans beoordeelde op 2018-09-29

Leendertonno Westbroek beoordeelde op 2018-09-24

Prima geregeld allemaal en vriendelijk en snel in huis vandaag bestelt morgen in huis Lo westbroek

Reactie van Retinacomplex:
Dank u voor de mooie woorden en goede review!

Hans beoordeelde op 2018-09-05

Heel tevreden over de webshop, bestelling altijd snel en goed verpakt verzonden. Heel erg tevreden over het product, mede dankzij de Retinacomplex behoud mijn man nog zijn zicht. Door de oogziekte RP zou het zicht langzaam verdwijnen, maar het is inmiddels al 9 jaar stabiel.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de review, wij waarderen dit zeer! laten we hopen dat u man nog vele jaren zijn zicht mag behouden. De bestelling staat ondertussen klaar, deze wordt morgen verzonden.

Raoul beoordeelde op 2018-08-11

Een makkelijk supplement om te nemen. Ik gebruik het nu een aantal jaar voor mijn oogziekte Retinitis Pigmentosa. Ik weet niet precies wat het effect is, maar het kan sowieso geen kwaad om alles te proberen om deze ziekte te vertragen.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de review en de bestelling, deze staat alweer klaar om verzonden te worden.

J van IJsseldijk beoordeelde op 2018-07-26

Zeer snelle en betrouwbaar. altijd correct geholpen als de bestelling niet klopte,
Kortom een super bedrijf.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de review! Dit waarderen wij zeer... Uw bestelling van vandaag staat al klaar voor verzending.

Jan Tol beoordeelde op 2018-07-23

10 jaar terug kreeg ik het bericht dat ik maculadegeneratie had, wel de droge vorm, dus minder agressief, ben gelijk aan de retinacapsules gegaan, en ben hier meer dan tevreden over, omdat ik zo goed als geen verslechtering van mijn ogen heb, kom nog om de 2 jaar bij mijn oogarts, dus retina dank je

Reactie van Retinacomplex:
Goed te horen dat Retinacomplex zo goed werkt bij u. Daar gaat het om!
Dank voor de review, ook u ontvangt een extra doosje bij uw bestelling, deze zijn al verzonden.

Froukje beoordeelde op 2018-07-02

Heel tevreden, snelle levering. Doosjes goed verpakt.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie review, de nieuwe bestelling is alweer onderweg!

s.radjkoemar beoordeelde op 2018-06-22

goede service
Perfect.
Vandaag betaald en volgende dag al bezorgd.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie reactie!

Petra beoordeelde op 2018-06-21

Gebruik Retinacomplex al jaren op aanraden van de oogarts in combinatie met visolie en vitamine A. Altijd snelle levering.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor uw review, de nieuwe bestelling ligt alweer klaar om verzonden te worden.

P.J. Westra beoordeelde op 2018-06-05

Heb al drie keer aangegeven dat een account aanmaken niet lukt. Na 10 bestellingen lukt het nog steeds niet.!

Reactie van Retinacomplex:
Uiteraard zijn wij niet blij te horen dat u niet tevreden bent. Er is een account voor u aangemaakt en wij zien dat u heeft besteld, we gaan ervan uit dat het probleem is opgelost. Als er in de toekomst vragen zijn, aarzel niet deze te stellen.

W de Haan beoordeelde op 2018-05-23

Bestellen gaat met de nieuwe website beter dan voorheen. Ook de aanbieding '6 halen, 5 betalen' geeft toch een mooie korting.
Zou in het kader van duurzaamheid wel wat eenvoudiger verpakking mogen of bulk verpakking.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie reactie!

Henk Bol beoordeelde op 2018-05-19

Zeer snelle correcte levering. Vandaag besteld morgen in huis.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de positieve review!

Chandrikapersad Jethoe beoordeelde op 2018-05-18

Mijn Zoon Rajiv D.V. Jethoe heeft heeft een erfelijke Netvliesaandoening en is 6 jaar terug door zijn behandelend arts Prof. Dr. Klaver geadviseerd om Retinacomplex te gebruiken om zo lang mogelijk zijn visus te behouden. Wij zijn zeer tevreden met dit middel, want eigenlijk zou hij zonder dit middel al lang niet meer kunnen zien.

Vader van Rajiv jethoe

Ambassador Dr. Chandrikapersad Jethoe, MSc

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de reactie, goed te horen dat u zoon zo goed reageert op Retinacomplex!

Ea Daamen beoordeelde op 2018-05-18

Over de levering van Retina Complex geen klachten. Of het helpt om het slechter worden van mijn ogen af te remmen....,
Ik slik deze pillen sinds een jaar of 7, op aanraden van mijn oogarts. Of het helpt, de eerste jaren bleef mijn zicht redelijk stabiel, ging heel langzaam wat achteruit, maar nu worden mijn ogen behoorlijk slechter, kan (mag) geen auto meer rijden en kan in het donker niet meer naar buiten,

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor u reactie! Goed om te horen dan Retinacomplex u voor een aantal jaren goed heeft geholpen, Minder goed om te horen dat het zicht nu wel achteruit gaat.

Jos van IJsseldijk beoordeelde op 2018-05-18

Ik bestel al vele jaren uw product naar alle tevredenheid.
Het klopt altijd ,en als een vergissing is dan wordt er direct actie ondernomen.
Kort om een tevreden klant!

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie review!

Leendertonno Westbroek beoordeelde op 2018-03-14

Ik vinf het prima blij dat deze webwiinkel Der is

Reactie van Retinacomplex:
Goed om te horen, dank voor de mooie reactie!

hermina bol beoordeelde op 2018-02-22

eenvoudig bestellen
snelle service

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie beoordeling!

H.T.M. Boon van Elk beoordeelde op 2018-02-16

Mijn ervaring is uitsrekend.
Als ik niet via de computer kan bestellen, wordt er altijd een oplossing aangeboden, zodat ik toch op tijd mijn Retinacomplex in huis neb.
Ik wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor u mooie reactie! Wij doen uiteraard onze uiterste best om u het zo makkelijk mogelijk te maken!

Henk Bol beoordeelde op 2018-02-14

Mijn ervaring is dat het middel effect heeft. Het remt de oogziekte en ik zie scherper.

Reactie van Retinacomplex:
Wij zijn heel blij dat te horen! Wij hopen dat dit nog jaren zo mag blijven..

Hans beoordeelde op 2018-02-14

Zondag besteld en dinsdag werd het geleverd. Het artikel wordt altijd goed verpakt en altijd redelijk snel geleverd. Bestel al meer dan 7 jaar bij Retinacomplex en de bestelling is altijd prima in orde

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie review. Dat waarderen wij zeer!