Fluitekruidstraat 35
1313KT Almere

9,1

Jenn Hartman Kok beoordeelde op 2019-04-11

Prima prijs , goed verpakt en snel geleverd.

Geachte mevrouw Hartman Kok,

AJ Leeuwen beoordeelde op 2019-04-10

Geachte heer / mevrouw Leeuwen,

Jan van Maaren beoordeelde op 2019-04-06

De levering is volgens opgave, dus uitstekend. Moet nog afwachten hoe de cartridge zich op de lange durr houden, en of het in de praktijk echt goedkoper is.

Martijn Molenaar beoordeelde op 2019-04-06

Zeer prettige en klantvriendelijke behandeling ontvangen van Topcartridge, toen ik de bestelling niet had ontvangen door een vertraging bij PostNL.

M. El Idrissi beoordeelde op 2019-04-05

Tevreden, prima service.

Ten Hoeve beoordeelde op 2019-03-31

Alles keurig de volgende dag geleverd! En tegen scherpe prijzen!

Yol Buurman beoordeelde op 2019-03-27

De kleuren inkt geeft niet de juiste kleur zoals de originele cartridge wel doen, dus goedkoop is uiteindelijk duur koop jammer want de zwarte inkt is wel ok.

Geachte heer / mevrouw Buurman,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te lezen dat de kleuren cartridge niet de gewenste kleur heeft. Wij hebben echter geen bericht van u ontvangen over deze cartridge. Wij willen namelijk altijd een oplossing bieden en hadden in dit geval u meteen een nieuwe gestuurd. Omdat wij service en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan gaan wij u alsnog een nieuw opsturen.

Jan van der Wende beoordeelde op 2019-03-21

Mv1200 beoordeelde op 2019-03-20

Epson kwam na plaatsen van de huismerk cartridge direct met foutmeldingen ala "dit is geen originele cartridge". Printe ook niet uit en later met tegenzin (zeer slechte print van deze cartridge).
Nu het positieve: emailbericht werkt zeer snel en correct afgehandeld en na uitvoeren van de instructies waren er geen meldingen meer EN cartridge print prima
Er is echter wel een aandachtspunt naar mijn idee. De 5 cartridges die ik had besteld kwamen in een 'bubbel'envelop.
Dat houdt in dat de cartridge verpakkingen onvoldoende beschermd zijn wanneer de bezorger deze in je brievenbus frommelt.
De cartridges zullen namelijk naar 1 kant zakken en dat bemoeilijkt het in de brievenbus stoppen natuurlijk aanzienlijk. De enveloppe was dan ook gescheurd maar nog niet door de bubbelbinnenlaag heen. Wel waren de kartonnen verpakkingen van de cartridges ingedeukt en 1 zelfs enigzins ingescheurd.
ik ben benieuwd wat de reactie van Topcartridge zou zijn geweest wanneer ik die 'beschadigde' cartridges had geretourneerd. Volgens de site zelf worden beschadige (OOK verpakking) niet geaccepteerd of er wordt minder terugbetaald oid.
Dat is natuurlijk vreemd want ik vind dat de verkoper de taak heeft ervoor te zorgen dat de spullen goed aankomen. Ik kan daar geen enkele invloed tenslotte op uitoefenen.
Ik zou dan ook een degelijkere verpakking aanbevelen zoals een kartonnen doosje.

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. Op uw feedback/aandachtspunten willen wij hieronder graag reageren.

1. Wij gaan bekijken of we sommige producten met een brievenbusdoos kunnen versturen i.p.v. met een bubbeltjes envelop om eventuele beschadigingen te voorkomen.

2. Wij hebben onze teksten met betrekking over het retourneren aangepast en aangevuld en hopen hiermee onze communicatie te verbeteren en daardoor u en onze toekomstige klanten beter van dienst te zijn.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, zo helpt u ons om nog beter te worden.

Ryszard Madry beoordeelde op 2019-03-19

Alex Pul beoordeelde op 2019-03-15

Lucian Forfota beoordeelde op 2019-03-12

Geachte heer Forfota,

Aart Kooij beoordeelde op 2019-03-11

In een dag geleverd. Prima prijs en cartridge werkt gewoon goed. Prima informatievoorziening over levering. Top!

Geachte heer Kooij,

Bedankt voor uw beoordeling en goed om te lezen dat u tevreden bent.

André beoordeelde op 2019-03-09

Er wordt snel en correct gereageerd op zowel de bestelling als per email gestelde vragen.
Ik miste informatie over het verzendproces.

Beste heer André,

Bedankt voor uw beoordeling. Als het goed is ontvangt u een e-mail met een track & trace code. Heeft u deze niet ontvangen?

Camille Coussement beoordeelde op 2019-03-09

Vlugge levering direct na betaling

A. Zand in 't beoordeelde op 2019-03-08

Zoeken naar de juiste cartridge moet met als beginpunt model en type printer.
Veel gemakkelijkr lijkt het mij als nummer van de cartridge voldoende is.
Verbeterpuntje............

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij willen graag reageren over uw verbeterpuntje. U kunt namelijk wel zoeken op nummer van uw cartridge. Als u linksboven op inktcartridges klikt en vervolgens op het logo van Brother dan komt u meteen een lijst tegen met de cartridge nummers.

Sandra Van Orden beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering. Goede goedkope vervanging voor de originele hp cartridge!

Nico Vogelsang beoordeelde op 2019-03-04

Dit is de 2x dat we bij Topcartridge.nl bestellen. Dit bedrijf levert o.a. goede kwaliteit "niet originele tonet" tegen een scherpe prijs.
Het kan dus nog in een tijd van vaak ongeleide prijsverhogingen voor tal van producten.
Vlotte levering. Kortom, chapeau voor Topcartridge.nl!

Geachte heer Vogelsang,

Bedankt voor uw beoordeling en goed om te lezen dat u tevreden bent met onze goede kwaliteit toners. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn.

Anton Hausen beoordeelde op 2019-03-04

Zeer tevreden

Geachte heer Hausen,

Kees Adriaans beoordeelde op 2019-03-01

Prima bedrijf, met goede en snelle levering en lage prijzen.

Geachte heer Adriaans,