Zuiderdiep 454
7876BB Valthermond

Sander van Vossen beoordeelde op 2019-04-19

Ik bestelde het meubel Le Fauo met een witte omlijsting. Omdat je een online bestelling doet is dit volledig op de gok. Echter vertrouwde ik het redelijk vanwege de reviews en persoonlijke pagina van Emiel. Er zit een echt specialist achter. Echter voelde ik bij de vraag of de omlijsting zo dik was als op de afbeelding bij het antwoord al aan dat dit niet helemaal bevestigd kon worden. En dit was nu net hetgeen wat ik zo mooi vond aan het meubel. Inmiddels staan er 2 foto's op de site wat ik ook aanraadde, want het werkelijke resultaat was toch echt anders dan op de website. Dan stelde me teleur. Want je besteld tenslotte iets exclusievers en (semi) op maat omdat het helemaal naar je wens is. Het meubel wat is geleverd ziet er goed uit al dan niet zoals op de foto, maar de afwerking is echt niet mooi. Bij schroefgaten is verf afgesprongen en zitten scheurtjes. De vakken zijn niet allemaal even breed. Er zaten zwarte smeervegen op het meubel bij aflevering. Voor deze prijs mag je toch op zijn minst een schoon meubel verwachten. Dat krijg je zelfs bij budgetwinkels. De zaaglijnen van de achterwand zijn gerafeld en zien er wat amateuristisch uit. Redenen waarom ik nooit zomaar meer online zou bestellen. Wat ik nog erger vind is dat Emiel me eerst wel een oplossing bood maar bij een tegenvoorstel (die toch redelijk gunstig is) niet meer op me reageert. Dat is erg jammer. Voor mij nooit meer. Het is niet naar verwachting, en gewoon niet mooi afgewerkt. Ik kan dit simpelweg niet aanraden.

Reactie van Gewoon Sfeervol:
Hoi Sander,

Fijn dat we het voor je hebben mogen oplossen. Vanwege het groeiende aantal bestellingen was je meubelstuk door de kwaliteitscontrole geschoten. Daar balen we wel een beetje van en we hebben daar ook maatregelen voor genomen.

Namens GewoonSfeervol / ITWSchomaker bedankt voor je geduld en vertrouwen!

Jarke Glas beoordeelde op 2019-04-15

Het duurde best lang voordat mijn TVmeubel klaar was.
Maar nu ik hem heb ben ik er erg blij mee.
Prachtig hout en vakmanschap!

Susan Beunen beoordeelde op 2019-04-15

Mooie tafels, goede kwaliteit en goed verpakt.

H.C. Meerwaldt beoordeelde op 2019-04-07

Goede contacten via E-Mail gehad.
Prima service en goede klantvriendelijkheid.
Aflevering van de bestelde salontafeltjes uitstekend naar onze zin, evenals de tafeltjes.

Arthur Bremmer beoordeelde op 2019-03-27

Goede service met bezorgen en monteren en picknicktafel ziet er super uit! Wij zijn tevreden!

Linda den Hartog beoordeelde op 2019-03-23

Zeer tevreden met mijn nabestelling voor een extra klein salontafeltje erbij. Snelle levering. Vriendelijk contact via telefoon. Ons eerder geleverde tvmeubel van 3 meter breed is een parel! Echt vakwerk. Kortom betrouwbare aanrader.

Marcella beoordeelde op 2019-03-20

Goeie service, snel geleverd....dit helpt ons zeker om de kleurkeuze te kunnen maken.

Carla Nijman beoordeelde op 2019-03-18

Het meubel werd na een telefonisch contact precies op het tijdstip bezorgd wat afgesproken was.
We zijn super tevreden en blij met het meubel ziet er erg mooi uit !
Arie en Carla

Christian Jansen beoordeelde op 2019-03-18

Wij hadden een probleempje met onze bestelling, dit is echter snel en netjes opgelost! Zeer te vreden met het uiteindelijke resultaat. Zoals ik het verwacht had van een (ambachtelijke) meubelmaker

Maarten Gras beoordeelde op 2019-03-14

De eerste keer was men het per ongeluk vergeten. Na een mailtje de volgende dag binnen. Netjes!

Fred Meeder beoordeelde op 2019-03-03

Alle afspraken zijn uitstekend nagekomen. Het product stem tot grote tevredenheid

F Lont beoordeelde op 2019-02-18

Zien we prachtig uit. Goede levering

sjaak beoordeelde op 2019-02-17

Salontafel besteld, helemaal naar wens ontvangen, supermooi.

Roy Tiemissen beoordeelde op 2019-02-17

Heel tevreden, bestelling geleverd binnen de tijd zoals aangegeven.

Jordy Koppelman beoordeelde op 2019-02-16

Zeer mooie tafels.
Alleen levertijd is in het begin onduidelijk.

Heidi beoordeelde op 2019-02-15

Supersnelle levering en stevige constructie! Heel blij met de bijzettafeltjes.

Johan van Aert beoordeelde op 2019-02-10

Kleursamples zijn goed ontvangen.

Jacqueline Houtman beoordeelde op 2019-02-08

Goede en snelle levering, erg blij met de bestelde tafeltjes

Stephan Kouwenhoven beoordeelde op 2019-02-04

Zeer tevreden, mooi meubel netjes afgeleverd 👍

Bauke Ferwerda beoordeelde op 2019-02-04

Prachtige t.v. meubel👍