Heerschaphorst 7
7531JM Enschede
085 06 03 666

8,6

Josje beoordeelde op 2018-05-05

wat in de webwinkel stond afgebeeld was werd niet geleverd. contact via mail verliep goed en er is beloofd dat er een juiste band toegestuurd wordt.
Zou mooi wezen als dat ook deze week nog gebeurd.Anders ga ik naar een ander en wil geld teruggeboekt zien.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Het klopt wat deze klant schrijft. Dit vinden we uiteraard vervelend.

Uit onderzoek is ons gebleken dat meerdere leveranciers/distributeurs en online winkels deze band niet met de juiste afbeelding / kleur in hun systeem of webwinkel hebben staan.

We hebben het met veel moeite toch voor elkaar gekregen om de juiste band met de juiste kleur aan deze klant te leveren. De band is op 7 mei naar de klant gestuurd. Hopelijk heeft die er veel plezier van!

Henry Luchtmeijer beoordeelde op 2018-05-03

Ben erg tevreden over mijn bestelling en de service.
Zou alleen als tip het wel fijn vinden om de status van een bestelling binnen 24 uur te ontvangen in mijn geval was een product niet op voorraad ik moest er zelf achteraan om uit te zoeken waarom ik niks meer hoorde van mijn bestelling. Maar werd wel netjes geholpen waarna ik na een paar dagen de bestelling ontving.
Groet HenryMedia.nl

Benito Lieve beoordeelde op 2018-04-19

Goed verpakt, alleen ontzettend lange levertijd.

Andrea Scheepers-Vlug beoordeelde op 2018-04-16

Op zich tevreden omdat mijn bestelling geleverd werd, alleen duurder het langer dan verwacht. Ik vond het een minpunt dat ik zelf moest informeren naar de status. Het was netjes geweest als ik daar pro-actief over was geïnformeerd.

Paul Breuker beoordeelde op 2018-04-07

Netjes op tijd en een mooi assortiment aan hardware

Anna Marie Bays beoordeelde op 2018-04-04

Betrokkenheid bij advies en levering, snel rechtstreeks laten leveren ivm verjaardag zoon

Penaloza Estrada beoordeelde op 2018-03-23

Ik ben tevreden over de kundigheid van het personeel. Er werd ook snel geregeerd vanuit slagwerkonderdelen.

Armand Bodeving beoordeelde op 2018-03-15

kan een kalenderweek duren voordat de spullen aankomen en van de vlotheid post.nl

Ab delNadal beoordeelde op 2018-02-25

Goed contact, heldere info, materiaal in goede orde ontvangen: hartelijk dank en tot de volgende keer !

Simone van der Kolk beoordeelde op 2018-02-21

Ondanks de vertraging van de levering werd ik keurig op de hoogte gehouden via email. Vragen worden zeer snel beantwoord.
Scherpe prijzen 👍🏽

Nadine beoordeelde op 2018-02-19

Ben heel tevreden, gebeld op donderdag was helaas niet op voorraad, maar kwam toch goed, werd vanaf de leverancier naar mij toe gestuurd zodat ik het toch optijd in huis had voor de carnaval. Top service.

Stoutenburg beoordeelde op 2018-02-16

Na bijna 1.5 maand wachten op mijn stokkentas toch noch een goede deal gesloten.
Bedankt perfect

JOOP Stevens beoordeelde op 2018-02-16

Snelle levering, duidelijke omschrijving en eerlijke prijs.

Ellen Ploegstra-Zwackhalen beoordeelde op 2018-02-03

Mooie samenvallen en snelle reactie op de mail. Artikel duurde lang was niet meteen vooradig. Moest zelf informeren.

Jeroen Brok beoordeelde op 2018-01-23

Mooi product, goed verpakt en een nette levering

Willem Drenth beoordeelde op 2018-01-09

Snel en nauwkeurig.

Smits beoordeelde op 2017-12-27

👍

de Jong beoordeelde op 2017-12-06

Bestelling plaatsen was makkelijk. Aangezien er een deel van de bestelling door de fabrikant niet direct geleverd kon worden, liep de levering van de hele bestelling vertraging op. Op zich niet zo erg. Wel handig om dan op de hoogte te zijn van de status van de bestelling. Een telefoontje van mijn kant gaf meer duidelijkheid. Vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk is de hele bestelling netjes afgeleverd.

van de Klundert beoordeelde op 2017-12-05

Een bestelling met gevraagde levertijd en datum,deze werdt uitstekend uitgevoerd,
in het pakket zat ook nog een leuke kortingsbon ,.
Dank U wel Slagwekonderdelen.nl,de volgende bestelling zullen wij weer bij jullie aankloppen.
Nogmaals top groet Shantykoor Buitengaats.