Jan Telkampstraat 18
7261GS Ruurlo

Google Plus/Places - 10,0

Nelza Oliveira beoordeelde op 2019-05-18

Bestelling op tijd binnen!! Traktatie voor school zien er geweldig uit... bedankt voor de snelle levering

Sabine beoordeelde op 2019-05-15

Mooie sleutelhangers met naam

Reactie van Creatief en Kado:
Sabine dank voor je review. fijn om te lezen dat ze goed zijn ontvangen.

Wilma Bot beoordeelde op 2019-05-14

Zag er super goed uit, snelle levering

Reactie van Creatief en Kado:
Dank je Wilma voor je Review.

Kelly beoordeelde op 2019-05-10

Voor moederdag een leuke kussen met tekst en met de naam er in verwerkt, besteld. Het ziet er heel mooi uit en ook nog eens snel bezorgd. Echt super! Heel blij mee!

Kim Lievestro beoordeelde op 2019-05-08

Echt ontzettend tevreden, bestelling ziet er leuk uit, ontzettend blij mee

Reactie van Creatief en Kado:
Kim bedankt voor je review. Hopelijk worden de schepjes met trakteren ook zo gewaardeerd.
groetjes Rianne

Kim Lievestro Oostendorp beoordeelde op 2019-05-05

Zaterdag 4 mei de bestelde schepjes met naam ontvangen , ontzettend blij mee, ga ze gebruiken voor de traktatie van ons zoontje wie binnenkort 4 word

fam. Hupperetz beoordeelde op 2019-04-25

Rianne, bedankt voor het mooie tekstbord, het is helemaal naar wens en we zijn blij dat het ook tijdig is aangekomen.

Marco beoordeelde op 2019-04-15

Snelle reactie en uitstekend product

Reactie van Creatief en Kado:
Marco dank voor je review. Blij dat ik zo snel toch wat voor je kon betekenen.

Gerjon beoordeelde op 2019-04-14

Goede manier van bestellen en communicatie. erg mooie afwerking en snelle levering en netjes verpakt!!!!!

Reactie van Creatief en Kado:
Gerjon bedankt voor je review en hopelijk tot een volgende keer.

Marco beoordeelde op 2019-04-11

Beste Rianne,
Nogmaals erg bedankt voor het snel reageren en het perfect regelen van een snelle levering. Het ziet er allemaal perfect en heel netjes uit. Klasse.
Groetjes, Marco

Ger beoordeelde op 2019-04-09

Hallo, ik vind het echt super mooi!! erg leuk als afscheid van een super gastouder. ben er heel blij mee.
groetjes

Wendy beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden! Lunchbox besteld met foto en we kregen vooraf een voorbeeld gestuurd of we akkoord gingen.
Prima resultaat.

Hallo Wendy
Bedankt voor je review. Fijn te lezen dat de bestelling goed is ontvangen. Hopelijk heeft Lieke veel plezier van haar broodtrommel.

Jeanette beoordeelde op 2019-03-26

Rianne, bedankt voor ons contact en de snelle levering!
Het is helemaal goed aangekomen.
Ben er heel blij mee...hoop dat t cadeautje ook goed ontvangen wordt want hij is super leuk.
Groetjes, Jeanette

Mara beoordeelde op 2019-03-11

Hoi Rianne,
Ik heb zojuist de blokken toren ontvangen. Hij is super mooi.

Eline beoordeelde op 2019-03-11

Goede snelle service, goed product zoals op de website vermeld.

Reactie van Creatief en Kado:
Eline dank je voor je review. Goed te horen dat de product omschrijving goed is en het product goed is ontvangen.
groetjes Rianne

N. beoordeelde op 2019-02-20

Beste Rianne,

Ik wil even melden dat ik de blokjes die ik had besteld voor een vriendin, vandaag heb gezien,

en heel blij verrast was door de kwaliteit!

Mooi houten blokjes, mooi afgerond, heel netjes bedrukt, en de icoontjes (die ik niet zelf had gekozen) erg goed er bij gekozen.

Compliment!

Nadia Zegers beoordeelde op 2019-02-19

Heel smooth bestelproces en contact. Er werd snel geantwoord op mijn verzoek voor een drukproef. Heel tevreden

Reactie van Creatief en Kado:
Nadia bedankt voor je review. De bestelling met veel plezier gemaakt. Tot een volgende keer.

Marcella beoordeelde op 2019-02-12

Per mail een opzetje ontvangen. Na goedkeuren werd deze gemaakt. Snel in huis.

Reactie van Creatief en Kado:
Marcella ook jij bedankt voor je review.
Bedankt voor de bestelling, graag gedaan en tot een volgende keer.