Antoni van Leeuwenhoekweg 38-B8
2408AN Alphen aan den Rijn

Google Plus/Places - 9,2

John Nell beoordeelde op 2018-03-05

Heel tevreden, nieuwe materiaal in de verhuur. Nette prijs.
Wat mij beviel is dat het kleine uitzettrapje wat gebruikt wordt bij het monteren van de dakkoffer met schuimrubber is bekleed ter voorkoming van eventuele beschadiging van de auto.
Dit soort details waardeer ik...

Dhr Peter De Boer beoordeelde op 2018-03-05

Prima service, snelle afhandeling en goede producten

Dhr Maarten Meerman beoordeelde op 2018-03-04

Cezen heeft ons uitstekend geholpen. Volgend jaar weer!

Robbert-Kees beoordeelde op 2018-01-22

We hebben een Dakkoffer gehuurd voor twaalf dagen. We vroegen om een XL versie en kregen een XXL helemaal super

Dhr Wiggers beoordeelde op 2018-01-15

Professionele verzorging van bevestiging dakdragers en skibox. Zeer vriendelijke ontvangst. Helemaal OK!!

JAAP beoordeelde op 2018-01-06

klantvriendelijk, kundig, vlot