Antoni van Leeuwenhoekweg 38-B8
2408AN Alphen aan den Rijn

Google Plus/Places - 8,6

Dhr Damian Fusiara beoordeelde op 2018-08-22

Dhr T Vonk beoordeelde op 2018-08-20

Goed materiaal, mooie nieuwe dakkoffer. Goede service.

Leurs beoordeelde op 2018-08-14

5 sterren ervaring - gemakkelijk online boeken van een leen dakkoffer en thule dakdragers - We kregen gedegen (deels nieuw) materiaal mee, montage assistentie was prettig, wij hebben goed advies gekregen. Wij zullen niet twijfelen weer van cartravelshop gebruik te maken in de toekomst.

Dhr Arjan Raatgever beoordeelde op 2018-08-13

Dhr werner vos beoordeelde op 2018-08-12

Prima geregeld. Dakrails en koffer worden keurig op je dak gemonteerd en bij terugkomst weer eraf gehaald. We kregen een gratis upgrade van maatje S naar L omdat S niet beschikbaar was. Ook de borg werd weer snel terug betaald.

Dhr Jorik Koppert beoordeelde op 2018-08-08

Dhr B Kamst beoordeelde op 2018-08-02

Buitengewoon goed,relax en vakkundig geholpen door Sezen van cartravel shop in Alphen a/d Rijn.

Mevr Mariska Boelen Abbee beoordeelde op 2018-07-24

Dhr Marc Nordhauzen beoordeelde op 2018-06-22

Reserveren van de box en dragers gaat erg gemakkelijk. Ik had een voorkeur voor een zwarte Thule box en een maatje "XL" gereserveerd. Stond wel een zwarte Thule in XXL uitvoering en deze kreeg ik zonder meerprijs mee. Samen de set op de auto geplaatst.
Bij terugkomst werd echter meerdere malen gevraagd of ik de sloten van de box had vervangen, danwel een andere box mee terug had genomen... De sleutels zouden niet overeenkomen met meneer zijn reservesleutels, dus het moest en zouden andere sloten zijn.. Na een half uur inspecteren van de box bleek toch dat de originele sloten (af fabriek) erin zaten en zij dus zelf hun zaakjes niet helemaal op orde hadden. Het is op dat moment erg vervelend als dit zo word gebracht. Geen sorry en klaar was het. Kortom, goed product, prima service bij afhalen, maar erg zonde van deze zure nasmaak..

Reactie van Car Travel Shop:
Bij terugkomst blijkt dat de sleutels niet kloppen met onze reservesleutels. Dat kan gebeuren natuurlijk. Dan hebben wij de tijd nodig om erachter te komen waar het aan ligt. Dit lag uiteindelijk niet aan u. Maar wij hebben u gewone vragen gesteld om het eea uit te sluiten. Wij hebben u verder niet beschuldigd. Na een kort onderzoekje is gebleken dat de sloten niet verwisseld waren. En daarmee was het klaar en is het naar onze mening ook niet nodig om onze excuses aan te bieden? U heeft ook gewoon uw borgsom retour ontvangen.

Wij staan voor service, veiligheid en willen mensen blij maken als ze op vakantie gaan. En ook willen we aan hun voorkeuren voldoen. U heeft een XL gereserveerd, en normaal krijgt u een gewone box mee die aan de voorgeschreven omschrijvingen voldoen. Omdat u bij voorkeur erbij had gezet dat u het liefst een glanzende Thule Motion XT XL meekreeg hebben we hierin proberen te voldoen door u een XT XXL mee te geven wat we niet hadden hoeven doen. Dat zijn 3 upgrades (1-Thule box / 2-Hoogglans zwart / 3- Grotere box) Normaliter zou u hiervoor allemaal toeslagen voor moeten betalen. Zie opties in het keuzemenu op de website. En dan krijgen wij een negatieve beoordeling omdat wij ons werk gewoon doen? Dit noemen wij stank voor dank. Volgende keer mag u een ander adresje zoeken om uw dakkoffer/dragers te huren.

Dhr Laurence Ham beoordeelde op 2018-06-06

Punctuele afspraak, goede service en directe levering. Koffers van prima kwaliteit, Een aanrader en niet duur!!

Dhr Michiel De Rijk beoordeelde op 2018-03-12

Perfecte service

Dhr Mark Van der vlugt beoordeelde op 2018-03-12

super service, gaat net een stap verder met service dan andere bedrijven , zodat we toch nog onbezorgd op vakantie konden gaan

bedankt

Dhr F Keijzer beoordeelde op 2018-03-06

Uitstekende service! Ik zal volgende keer zeker weer van Car Travel Shop gebruik maken.

Dhr Berend Gesman beoordeelde op 2018-03-06

Dhr Alexander Malyaev beoordeelde op 2018-03-06

John Nell beoordeelde op 2018-03-05

Heel tevreden, nieuwe materiaal in de verhuur. Nette prijs.
Wat mij beviel is dat het kleine uitzettrapje wat gebruikt wordt bij het monteren van de dakkoffer met schuimrubber is bekleed ter voorkoming van eventuele beschadiging van de auto.
Dit soort details waardeer ik...

Dhr Peter De Boer beoordeelde op 2018-03-05

Prima service, snelle afhandeling en goede producten

Dhr Maarten Meerman beoordeelde op 2018-03-04

Cezen heeft ons uitstekend geholpen. Volgend jaar weer!

Robbert-Kees beoordeelde op 2018-01-22

We hebben een Dakkoffer gehuurd voor twaalf dagen. We vroegen om een XL versie en kregen een XXL helemaal super

Dhr Wiggers beoordeelde op 2018-01-15

Professionele verzorging van bevestiging dakdragers en skibox. Zeer vriendelijke ontvangst. Helemaal OK!!