Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Car Travel Shop

Antoni van Leeuwenhoekweg 38-B8
2408AN Alphen aan den Rijn
Bezoek alleen op afspraak
0172852800
KvK 27330708

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Car Travel Shop

Gemiddelde beoordeling

9,2

66 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

1%

5%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Google Plus/Places - 8,6
Facebook 4 8,0
2019
Car Travel Shop

Dhr A Gal beoordeelde op 2019-09-03

Car Travel Shop

Dhr Thijs Cusell beoordeelde op 2019-09-03

Car Travel Shop

Maak uw keuze Martin Zwitser beoordeelde op 2019-08-31

Goede service met uitstekende kwaliteits dakkoffers

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Car Travel Shop

Dhr Terence de Lima beoordeelde op 2019-08-31

Goede spullen. Behulpzaam personeel. Borg direct teruggestort. Top!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Car Travel Shop

Mevr Janine Peters beoordeelde op 2019-08-26

Car Travel Shop

Dhr Zeki Karaca beoordeelde op 2019-08-24

Geweldige service. Ze nemen de tijd voor je en geven professioneel advies. Zelfs Coolblue kan er een puntje aan zuigen. Zeer tevreden met de nieuwe dakdragers en dakkoffer. Top!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Car Travel Shop

Dhr Adriaan de Haas beoordeelde op 2019-08-19

Car Travel Shop

Dhr Jos Bijl beoordeelde op 2019-08-17

Keurig verzorgd en gemonteerd/demonteerd op eigen dakdragers.
Nieuwe dakkoffer uit de verpakking.
Borgbedrag bij retour binnen een uur weer teruggestort

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Car Travel Shop

Dhr Niels Mulder beoordeelde op 2019-08-17

Woedend zijn we. Paar weken geleden kwamen we met het idee een dakkoffer te kopen, maar lieten ons overhalen er een te huren door cartravelshop. Na een maand huur nu terug willen brengen. Krijgen we eerst vanochtend een telefoontje dat ze eigenlijk teveel gehuurde dakkoffers terugkrijgen, dus of we hem niet toch wilden kopen. Nou nee dus, want anders hadden we hem in eerste instantie gekocht en dan een goedkopere. En die 200 euro borg kunnen we goed gebruiken. Bij het terugbrengen werd er niets gezegd verder, maar zag ik op ons formulier dat ze beschadigingen hadden geconstateerd en drie kruimels waarvoor ze schoonmaakkosten rekenden á 15 euro. Dus ik vraag wat de prijs is van de beschadigingen. Eerst zei meneer dat er iets van de borg afging. Toen was het verhaal opeens 50% van de nieuwwaarde van de dakkoffer á 400 euro, dus hele borg kwijt + 15 euro schoonmaakkosten!
Wat een stelletje oplichters, hufterig gedrag: als we dit hadden geweten hadden we natuurlijk nooit een gloednieuwe peperdure koffer gehuurd en/of gelijk een gekocht. Nu borg kwijt en 139.50 euro nog extra kwijt om hem te kopen. Nu maar proberen hem te verkopen. Pak geld af van mensen die het kunnen missen!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Car Travel Shop:
Beste heer/mevrouw,

Wij halen geen klanten over, maar geven verschillende opties waar mensen uit kunnen kiezen. U als klant bent helemaal vrij of over te gaan tot koop, tot huur of er rustig over na te denken. U heeft gekozen om te huren. Met het huren zijn er uiteraard huurvoorwaarden, in simpele taal opgesteld wat iedereen kan lezen.

Wij geven met het verhuur altijd 100% hoogwaardig degelijk materiaal mee zodat klanten een goede huurervaring krijgen bij ons. U heeft een splinternieuwe box meegekregen die we uit de verpakking hebben gehaald waar u bij was. Door onze ervaring weten we wat de meest gemaakte fouten zijn, daarom hebben we u - naast de normale huurvoorwaarden - ook een apart blad meegegeven waar u nogmaals het eea kunt nalezen en waar u écht op moet letten. Hierin staat nogmaals onder "aanwijzingen", letterlijk: "Dakkoffer na demontage plat op de grond leggen. Niet op de bolle kant en/of niet staand. Dus enkel plat op de grond en vrij van andere objecten die schade kunnen brengen aan de dakkoffer." Als u dit negeert en tóch ondanks deze aanwijzing de dakkoffer staand neerzet en vervolgens mee gaat schuiven, dan komen daar onnodige diepe krassen op. Erg zonde van een nieuwe box natuurlijk. Dit zijn juist de aanwijzingen die wij naast de huurvoorwaarden op een aparte blad meegeven en nadrukkelijk vragen dit te lezen en eraan te houden.

Wij proberen de huurtarieven laag te houden door de dakkoffers gelijk na verhuur weer te kunnen verhuren zonder dat wij de box uitgebreid hoeven schoon te maken. Veel bedrijven calculeren dit in de huurprijs. Wij doen dit niet. Als de box niet schoongemaakt terugkomt, en zo met alle vliegjes en modder en al bij ons wordt ingeleverd, berekenen wij hier schoonmaakkosten voor. Dit staat in de voorwaarden, maar staat ook nogmaals op het aparte blad wat u meekreeg. U krijgt dit dus 2x aangeboden om te lezen. Veel klanten lezen dit gelukkig wel en komen zelfs netjes met een emmertje met water en een doekje voor de deur bij ons de box eerst schoonmaken. En wat u zegt, dat het maar 3 kruimels waren is niet waar, de box was gewoon van binnen en buiten vuil en duidelijk niet schoongemaakt.

Het aanbod om te kopen doen we bij bijna elke klant, of de zaak nu volstaat of niet. Soms komt de klant er zelf mee. Meestal pas bij het inleveren. Als de klant dan overgaat tot koop krijgt u een mooie korting en geven we ook gelijk alle toebehoren mee die bij de box hoort. Bij u hebben we u opgebeld om dit aanbod vooraf te doen, omdat u van ver moest komen en in uw voordeel een ritje had kunnen besparen. Ook hierin proberen wij mee te denken met de klant. Wij hebben u een mooi aanbod gedaan en u aangeboden om de toebehoren kosteloos na te sturen.

Jammer dat u niet tevreden bent, want wij streven altijd naar 100% tevreden klanten.



Team Car Travel Shop
Car Travel Shop

Dhr Arjan Raatgever beoordeelde op 2019-08-15

Zeer tevreden. Bedrijf is servicergericht en flexibel met oplossingen voor evt. problemen.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Car Travel Shop

Dhr Edwin Toet beoordeelde op 2019-08-12

Net als vorig jaar prima dakkoffer en alles netjes geregeld

Car Travel Shop

Mevr Linda Ebbers-Huisman beoordeelde op 2019-08-09

Car Travel Shop

Dhr Elhabib Hattit beoordeelde op 2019-08-06

Totaal slecht


Reactie van Car Travel Shop:
Reviews zijn goed als je ook erbij verteld wat goed ging en wat minder goed ging. Aan de hand van slechts 2 woorden 'Totaal slecht' kan niemand een duidelijk beeld krijgen wat er precies aan de hand is.

Ik zal daarom even kort toelichten wat er allemaal misging. Deze meneer heeft eerst gebeld om informatie in te winnen. Hem is duidelijk verteld dat hij minstens een week van te voren moet reserveren en niet op het laatste moment ivm onderdelen die wij nog moesten bestellen voor zijn auto. Op 16/07 om 23.45 uur kwam de reservering binnen om op 19//07 de huurperiode in te laten gaan, veel te laat dus. Toch hebben wij alles op alles gezet om dit voor mekaar te krijgen. Wij hebben direct (17/07) het onderdeel voor deze meneer besteld, helaas kon het niet op tijd geleverd worden door Thule wat we ook hadden aangegeven. We gaven meneer de optie om óf kosteloos te annuleren óf meneer kon het artikel bij een dichtstbijzijnde Thule punt het artikel zelf gaan halen. Meneer heeft gekozen voor het laatste. Uit coulance hebben wij meneer ipv stalen stangen stille en luxe WingBars meegegeven zonder bijkomende kosten. Meneer had ook een titan box gereserveerd. Wij hebben ervoor gezorgd dat meneer kon kiezen tussen een tweetal titan boxen. Meneer was ook onder de veronderstelling dat wij dakkoffers verhuurden per automerk. Hij had verwacht dat het automerk logo ook op de dakkoffer werd vermeld. Dat kan uiteraard niet, dan zouden we voor elk automerk minstens zoveel dakkoffers op voorraad moeten hebben en dan van elk merk.

Meneer ging op vakantie en kwam eerst langs zonder de sleutels van de dakkoffer. De volgende dag had hij wel de sleutels mee, maar dit keer de tassenset niet bij zich. Meneer dacht dat de tassenset voor 35 euro behouden mochten worden. En pas op dag 3 was alles compleet ingeleverd. Omdat de dakdragers en de dakkoffer vuil werden ingeleverd waren wij genoodzaakt om schoonmaakkosten in rekening te brengen conform de verhuurvoorwaarden.

Dit is het verhaal waarom meneer niet tevreden was.


Wij doen dit werk met heel veel plezier en willen graag ook dit blijven doen. Deze meneer geeft ons een nare nasmaak omdat volgens meneer hij 100% gelijk heeft. Wij wensen deze meneer daarom heel veel succes in het vervolg bij een andere verhuurmaatschappij maar bij ons is meneer niet meer als klant welkom.
Car Travel Shop

Dhr Mesut Akseki beoordeelde op 2019-07-26

Zeer tevreden. Vriendelijke mensen, goede en snelle service. Kon zelfs mijn dakkoffer eerder laten plaatsen zonder bijkomende kosten! Helemaal top!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Car Travel Shop

Dhr Dominique Borgi beoordeelde op 2019-06-27

Car Travel Shop

Dhr René Schouten beoordeelde op 2019-06-02

Car Travel Shop

Dhr Yassine Ibrahimi beoordeelde op 2019-05-01

Car Travel Shop

Dhr C. Lely beoordeelde op 2019-03-05

Car Travel Shop

Mevr Anita van der Salm beoordeelde op 2019-03-04

Goed afspraken mee te maken en goede service. Echt aan te bevelen.

Car Travel Shop

Dhr R. K. beoordeelde op 2019-03-04

Prima geholpen en geadviseerd. Duidelijke prijsstelling en goede producten.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.