Hoogstraat 64
5061EX Oisterwijk

9,9

Jantien de Vries beoordeelde op 2018-08-15

Snel in huis, helaas de verkeerde kleur besteld,zodat ik hem terug moest sturen voor mijn eigen kosten.
Maar wel snel weer binnen.

Anja Ennekens beoordeelde op 2018-08-02

Zeer teverden. Snelle levering en mooie kwaliteit

T.M.F Sedelaar beoordeelde op 2018-07-05

Snelle service, zeer vriendelijke mail, tegoed zeer snel teruggestort.
Kortom een 10

ALAIN Sorio beoordeelde op 2018-07-03

Snelle levering, super contact, goede omschrijving van artikel.

marjanne dekker beoordeelde op 2018-06-04

Snel en goed

petra lorx beoordeelde op 2018-05-22

Mooi product goede omschrijving hoe te verzorgen en een lief kadootje erbij. Ook bestelling kwam zeer snel.

Esther Poelwijk beoordeelde op 2018-05-21

Leuse producten, goede levering, helemaal tevreden

Hanneke Piers beoordeelde op 2018-04-25

Producten werden zeer snel geleverd en ontzettend leuk en zorgvuldig ingepakt!

Ella van der Sar beoordeelde op 2018-04-25

Goede informatie, keurig verpakt!

nicole meervis beoordeelde op 2018-03-14

Alles verliep vlot en correct volgens afspraak. Zeker een toegevoegde waarde was de mooie verpakking. Het was wel voor eigen gebruik maar het is zeer prettig om ook zelf een geschenk te ontvangen :-) Fantastisch !

Marjolein Beij beoordeelde op 2018-03-01

Snel geleverd, netjes verpakt, prima

carolien schaap beoordeelde op 2018-02-23

Prima service !

Claudia van Beek beoordeelde op 2018-02-22

Super tevreden! Woensdag besteld, donderdag in huis. Het pakket was ook nog eens heel mooi ingepakt als een kadootje...en
het dekbedovertrek slaapt verrukkulluk.....blij mee dus!

Christel De Cuyper beoordeelde op 2018-02-12

Snel geleverd en helemaal naar verwachting, een tevreden Belgische klant !!