Esweg 133
9411AE Beilen
0622014050

Didi Grasman beoordeelde op 2019-07-20

Ik heb erg tevreden. Er stond vermeld dat de levertijd wat langer zou zijn. Echter toch nog eerder geleverd dan was aangegeven.

Marco Gerrits beoordeelde op 2019-07-20

Het was snel, leuk en duidelijk met veel zorg verpakt en ook nog een persoonlijk kaartje erbij.

ilona croese beoordeelde op 2019-07-17

Super snelle en vriendelijke service!

Aarthie Durga beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering en hele leuke producten.

Peter Kuiper beoordeelde op 2019-07-16

besteld snel klaar en nette aflevering.

Daniëlle Sulkers beoordeelde op 2019-07-16

Naomi de Dreu beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. De uitdeel cadeautjes zien er super leuk uit. Er zat een persoonlijk bedank kaartje bij. Heel erg leuk.

Liane Schulenburg beoordeelde op 2019-07-16

Leuk en netjes verpakt! Snelle service.

Mariska van den Bosch beoordeelde op 2019-07-16

Ik kreeg een bericht dat ze van kaartjes wat ik wilde nog maar 2 had liggen in plaats van 4. En of ik dan andere wilde hebben of wilde annuleren.
Ik heb gekozen voor de andere kaartjes en kreeg er nog 1 extra bij.
Goede service.

Rebecca van der Veen beoordeelde op 2019-07-13

Rianne Kelkboom beoordeelde op 2019-07-13

M.C. Pesireron beoordeelde op 2019-07-13

Sonja Bouchier beoordeelde op 2019-07-13

Snel in huis, met leuke persoonlijke boodschap en klein presentje. Heel erg leuk gedaan, bedankt! Bovendien waren de bestelde producten ook erg leuk.

Derya Cetin beoordeelde op 2019-07-10

Super snel service, en heel attent ( handgeschreven bedankje en stickers voor kids kado)

Saskia de Zeeuw beoordeelde op 2019-07-09