Esweg 133
9411AE Beilen
0622014050

Dora Domingues beoordeelde op 2019-06-05

patrick lokken beoordeelde op 2019-06-03

fantastische service en snelle levering!!

Hanneke de Ruijter beoordeelde op 2019-06-03

Yvonne Rutten beoordeelde op 2019-06-01

Petra Van veldhoven beoordeelde op 2019-06-01

Snel en netjes geleverd,met nog een leuk presentje,met handgeschreven kaartje erbij. Zo voel je je toch wel een beetje speciaal 😁. Een dikke aanrader

Patricia van Engelen beoordeelde op 2019-05-30

BB beoordeelde op 2019-05-29

Bert Straat beoordeelde op 2019-05-29

mendy van Bilsen beoordeelde op 2019-05-27

Heel tevreden! Alles snel in huis. Met een leuk presentje voor de jarige jop;)

Daisy Van Gils beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering, leuk verpakt, goede kwaliteit, originele producten en een leuk persoonlijk tintje! Zou zonder twijfelen een tweede keer bestellen!

Sanne van Rhee beoordeelde op 2019-05-25

Kelly van der Schoor beoordeelde op 2019-05-25

Katja Belluomini beoordeelde op 2019-05-25

Manon beoordeelde op 2019-05-24

Snel en netjes geleverd, Traktaties wat aan de karige kant qua inhoud. Verder alles netjes hoor.

Sieneke beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering, leuk ingepakt en met een erg leuk met een briefje erbij! Bedankt 😃

Martyna Patejuk beoordeelde op 2019-05-22

Michelle Lucas beoordeelde op 2019-05-22

Hele goede service, leuk pakket met ook nog een leuk briefje erbij! Dankjewel!!

Saskia Van zweeden beoordeelde op 2019-05-21

Leuke kadootjes voor de juf. Mooi verpakt en snel toegezonden. Super fijn en we bestellen zeker weer.

evelien wassenaar beoordeelde op 2019-05-21

Marielle Alssema beoordeelde op 2019-05-21

Super snelle levering, top service