Schoolstraat 13

M.M. Pietersen beoordeelde op 2019-06-23

Anke Bouwer beoordeelde op 2019-06-23

Sem van Leuveren beoordeelde op 2019-06-23

Pieter Polman beoordeelde op 2019-06-23

Zeer snelle, correcte levering.

Peter van de Griendt beoordeelde op 2019-06-23

Sander Steenbergen beoordeelde op 2019-06-23

Michel Buitendijk beoordeelde op 2019-06-23

Alle bestelde onderdelen snel en goed geleverd.
Top

johannes van deudekom beoordeelde op 2019-06-23

Prima spiegels en snel geleverd

Henri Oosting beoordeelde op 2019-06-23

Duidelijk overzichtelijke site, de informatie van het product is duidelijk en voldoende.

Smits beoordeelde op 2019-06-22

Paula Canh•o beoordeelde op 2019-06-22

Fast service and delivery!

Ben Schrijver beoordeelde op 2019-06-22

Prima produkt en snel geleverd

Rens beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering, product voldeed aan de beschrijving en verwachting. Relatief grote verpakking voor klein item daarom geen uitstekend. (minder materiaal is duurzamer)

Effimia Gkoumassi beoordeelde op 2019-06-22

Hans Sikkers beoordeelde op 2019-06-22

Bestelling is snel en compleet geleverd. Precies zoals ik het verwacht had.

Jan Herman Kloppenborg beoordeelde op 2019-06-22

Jos van Driel beoordeelde op 2019-06-19

De Cortina bagagedrager in de juiste kleur, die mijn lokale fietsenmaker niet kon leveren, bleek wel door BikeBudget geleverd te kunnen worden. Goede service gekregen van BikeBudget bij het vaststellen van de juiste maten. Toppers in klantgerichtheid, assortiment en advies!

Daniel M.P. Veraart beoordeelde op 2019-06-19

Heel erg tevreden, product was precies wat nodig had en wat ik ervan verwachtte. Snelle levering ook.

Julia Rijvers beoordeelde op 2019-06-18