Schoolstraat 13
4841XC Prinsenbeek
KvK 20017185

W.\'t Hoen beoordeelde op 2019-09-12

D. Waard beoordeelde op 2019-09-12

Snel en tijdig geleverd en precies wat ik wilde hebben.

Elske Van leeuwen beoordeelde op 2019-09-12

henk honhof beoordeelde op 2019-09-12

George Henning beoordeelde op 2019-09-12

Ik heb 6 biketashoezen besteld en heb er 4 ontvangen dus ik wacht er nog op 2. Ben wel keurig te woord gestaan.

kooreman beoordeelde op 2019-09-12

UGG van der Werff beoordeelde op 2019-09-12

Dirk Benard beoordeelde op 2019-09-12

Snelle levering en goedkoop

Devi beoordeelde op 2019-09-12

Oplader de volgende dag al in huis. Werkt goed.

F.A v.d Veen beoordeelde op 2019-09-11

goede en snelle afwikkeling

Thoma beoordeelde op 2019-09-11

Gewoon prima

J.Broumels beoordeelde op 2019-09-11

Iris van rixtel beoordeelde op 2019-09-11

Inge Mooij beoordeelde op 2019-09-11

P. de Jong beoordeelde op 2019-09-11

Goed bereikbaar, vriendelijk geholpen. Helaas telefonisch advies niet helemaal passend, maar wel goed opgelost.

Rens Huijben beoordeelde op 2019-09-11

Christa Bakkum beoordeelde op 2019-09-11

Heel tevreden, 's avonds besteld volgende dag in huis!