Smederijstraat 4

Heel tevreden

J.K.A. Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-03-26

Prima service.

Paul Visser beoordeelde op 2019-03-26

Zeer snel geleverd. Dit is wat je verwacht van een on-line bestelling.

Aylin Thomassen beoordeelde op 2019-03-22

Goede en snelle service ! De wijn snel en netjes ontvangen.

Pleun van Walsem beoordeelde op 2019-03-19

Makkelijk filter online, fijne webshop, goede beantwoording via Whatsapp, goed verpakt, mooie fles wijn binnen gekregen met oude roest en stof sporen zoals ik gevraagd had, top!

HJ beoordeelde op 2019-03-04

We hadden de fles wijn inderdaad een dag later in huis. Heel snel, hartstikke fijn!

Chiel Das beoordeelde op 2019-02-26

Cadeau voor mijn vader om 2 uur besteld volgende dag om 11 uur smorgens de bezorger op de stoep

Mark Baynton beoordeelde op 2019-02-22

Alles goed verlopen,alleen afhaal adres lastig te vinden!

Mika Van Vuuren beoordeelde op 2019-02-18

Supersnel en deskundig antwoord op mijn vraag.
mooie wijnen, gowd verpakt en afgeleverd zoals beloofd.

Guy Melis beoordeelde op 2019-02-18

Snelle afhandeling en vriendelijk contact

Marjon beoordeelde op 2019-01-29

een zeer positieve ervaring waarin de woorden vertrouwen en servicegericht met hoofdletters geschreven mogen worden!!

Yvonne Limmen beoordeelde op 2019-01-22

Donderdag besteld, zaterdag in huis. Prima geregeld.

Dennis Jansen beoordeelde op 2019-01-08

bijzonder (exclusief) assortiment en goed geholpen, eerst gerorienteerd via het web daarna via mail contact gehad en de koop rond kunnen maken, Nancy en Reinier bedankt.

Laura Geluk beoordeelde op 2019-01-02

Het was erg snel en netjes bezorgd.

Kevin Holzken beoordeelde op 2018-12-11

Snelle en goede levering, had een probleem met het adres en is perfect en snel opgelost.

Nienke van Zanten beoordeelde op 2018-12-09

Mooie magnum fles wijn besteld voor de 21e verjaardag van onze dochter. Snelle levering en en prima contact.

Wouter Ursem beoordeelde op 2018-12-04

Super snelle levering, zelfs in de Sinterklaastijd!! Prachtige fles, met dito doosje. Helemaal super!

Ingrid Ouwehand beoordeelde op 2018-10-22

Supersnel in huis en netjes verpakt.

Mike beoordeelde op 2018-10-15

Snelle en nette levering. Hoewel dit vanzelfsprekend dient te zijn is dat zeker niet altijd het geval. Daarom simpelweg uitstekend!

www.kelderwijnen.nl

Ingrid - Stijn - Paul Van de Vloet - Aenspeck - Sinsinian beoordeelde op 2018-10-05

Klantvriendelijk, goede uitleg, ook telefonisch is men zeer informatief, men houdt rekening met levertijden die de klant past. Een aanrader