Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

overtoom 47
1054BV Amsterdam

7,6

Sjoerd Van de Ven beoordeelde op 2018-10-22

Snelle levering en kwalitatief zeer goede kleding

Mylena Dewil beoordeelde op 2018-10-22

Ik heb mijn bestelling besteld twee weken geleden. Ik hoorde er niets van dus heb ik zelf contact opgenomen. Er was een fout bij de barcode. Nu hoor ik weer niets meer. Hopelijk komt het nog deze week aan!

Reactie van Ballin Amsterdam:
Beste Mylena ,

Vervelend om de horen dat u uw bestelling een stuk later ontvangen heeft dan verwacht. We begrijpen dat dit enorm frustrerend is omdat wij normaal een stuk sneller leveren en hier ook voor staan.

Vanwege een fout in de software van ons magazijn is dat ons bij u helaas niet gelukt. Als u hier even op reageert met een e-mailtje dan kunnen we u hopelijk iets aanbieden om dit ongemak te compenseren.

We hopen dat u uw pakketje inmiddels ontvangen heeft.

We horen erg graag van u!

Mvg.

Team www.ballinamsterdam.com

Ingrid van Daal beoordeelde op 2018-10-17

Ik ben heel tevreden! Super snelle levering en een zeer mooie aankoop!

Jacob Bakker beoordeelde op 2018-10-17

Snelle service en prima kwaliteit

wilma mulder beoordeelde op 2018-10-11

Snelle en keurige levering

Bianca Van bussel beoordeelde op 2018-10-10

Duidelijke site, snelle levering.
Mooie kleding!

miranda steijvers beoordeelde op 2018-10-10

snelle levering goede kwaliteit zeer tevreden

froukje douma beoordeelde op 2018-10-09

Jammer vond ik het dat niet de gehele bestelling te leveren was .

Sam De Ruiter beoordeelde op 2018-10-07

Bestelling ging heel makkelijk en de betaling achteraf werkt perfect.

Gökhan Serhat Vatan beoordeelde op 2018-10-03

Moeilijk te retourneren

Ellen Lindeman beoordeelde op 2018-10-03

Ik heb voor 2 week terug een trui besteld....geld eraf maar geen bestelling tweede keer weer...hetzelfde verhaal.....Ik wil nu mijn geld terug maar dat kan wel 14 dagen duren...heel jammer dit gr Ellen lindeman

Mirjam Mulder beoordeelde op 2018-10-03

Heel tevreden over het shirt van Ballin.
In het echt is hij haast nog mooier als op de site!

Wessel Ploeg beoordeelde op 2018-10-03

Slechte service, 3 week wachtende op bestelling en tot op heden nog niks binnen gekregen. Erg slecht!

Linda Jansen beoordeelde op 2018-10-02

Keurig, snel geleverd.

Mirry beoordeelde op 2018-10-02

Geven geen info, en als je er zelf achteraan krijg je te horen, ze zijn uitverkocht... WAARDELOOS

Ivy Roodhooft beoordeelde op 2018-10-02

tevreden, veel communicatie naar klant toe ivm status bestelling, snelle correcte levering

Ilona Van lieshout beoordeelde op 2018-10-01

Netjes verpakt

Marthijn Otto beoordeelde op 2018-09-29

Mijn eerste order hadden ze niet in het magazijn toen had ik iets nieuws besteld en dat hadden ze niet meer.

davy beoordeelde op 2018-09-25

goede service en snelle levering

Lars beoordeelde op 2018-09-22

Ongeloof slecht en onbetrouwbaar.

In Juli mijn order geretourneerd en vandaag (22-9) nog geen geld terug ontvangen. Inmiddels loopt er een geschil.

Ik raad alle potentiële klanten aan geen kleding te kopen via deze website. Koop het bij een andere webwinkel of in een normale winkel. Het is belangrijk dat er geen verdere slachtoffers worden gemaakt door deze organisatie!

Reactie van Ballin Amsterdam:
Beste Lars,

Vervelend dat je lang op je geld hebt moeten wachten. We begrijpen dat dit een verkeerd beeld van onze organisatie schetst. Echter wil ik benadrukken dat velen klanten u al voorgegaan zijn en dat wij nooit problemen hebben gehad met retourbetalingen. Dit moet op een misverstand berust zijn.

Als je even op dit berichtje reageert dan kunnen we hopelijk samen naar een passende compensatie hiervoor zoeken.

Mvg.

Team www.ballinamsterdam.com