overtoom 47

7,4

Jan Schrijver beoordeelde op 2018-10-31

Goeie kwaliteit

Kimberly Mercera beoordeelde op 2018-10-31

Voor de prijs die Ballin vraagt voor hun producten had ik wel beter kwaliteit van stof verwacht. Ik was ontzettend teleurgesteld in de kwaliteit.

Reactie van Ballin Amsterdam:
Beste Kimbelry.

Wat verrvelend om te horen dat de kwaliteit u tegenviel. Wij zijn erg benieuwd over welk product dit ging, omdat onze kleding aan strenge kwaliteitseisen moet voldoen. Wellicht kunnen we op deze manier de stof die u heeft uit one productielijn halen of een foutje bij de producent opsporen.

We horen erg graag van u!

Mvg.

Team www.ballinamsterdam.com

C Grefkens beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering, mooi product.

vannesa Budts beoordeelde op 2018-10-28

Snel aangekomen en goede service

Danny Bakker beoordeelde op 2018-10-22

Zeer nette mensen en besteLing.😄🙂

Sjoerd Van de Ven beoordeelde op 2018-10-22

Snelle levering en kwalitatief zeer goede kleding

Mylena Dewil beoordeelde op 2018-10-22

Ik heb mijn bestelling besteld twee weken geleden. Ik hoorde er niets van dus heb ik zelf contact opgenomen. Er was een fout bij de barcode. Nu hoor ik weer niets meer. Hopelijk komt het nog deze week aan!

Reactie van Ballin Amsterdam:
Beste Mylena ,

Vervelend om de horen dat u uw bestelling een stuk later ontvangen heeft dan verwacht. We begrijpen dat dit enorm frustrerend is omdat wij normaal een stuk sneller leveren en hier ook voor staan.

Vanwege een fout in de software van ons magazijn is dat ons bij u helaas niet gelukt. Als u hier even op reageert met een e-mailtje dan kunnen we u hopelijk iets aanbieden om dit ongemak te compenseren.

We hopen dat u uw pakketje inmiddels ontvangen heeft.

We horen erg graag van u!

Mvg.

Team www.ballinamsterdam.com

Ingrid van Daal beoordeelde op 2018-10-17

Ik ben heel tevreden! Super snelle levering en een zeer mooie aankoop!

Jacob Bakker beoordeelde op 2018-10-17

Snelle service en prima kwaliteit

wilma mulder beoordeelde op 2018-10-11

Snelle en keurige levering

Bianca Van bussel beoordeelde op 2018-10-10

Duidelijke site, snelle levering.
Mooie kleding!

miranda steijvers beoordeelde op 2018-10-10

snelle levering goede kwaliteit zeer tevreden

froukje douma beoordeelde op 2018-10-09

Jammer vond ik het dat niet de gehele bestelling te leveren was .

Sam De Ruiter beoordeelde op 2018-10-07

Bestelling ging heel makkelijk en de betaling achteraf werkt perfect.

Gökhan Serhat Vatan beoordeelde op 2018-10-03

Moeilijk te retourneren

Ellen Lindeman beoordeelde op 2018-10-03

Ik heb voor 2 week terug een trui besteld....geld eraf maar geen bestelling tweede keer weer...hetzelfde verhaal.....Ik wil nu mijn geld terug maar dat kan wel 14 dagen duren...heel jammer dit gr Ellen lindeman

Mirjam Mulder beoordeelde op 2018-10-03

Heel tevreden over het shirt van Ballin.
In het echt is hij haast nog mooier als op de site!

Wessel Ploeg beoordeelde op 2018-10-03

Slechte service, 3 week wachtende op bestelling en tot op heden nog niks binnen gekregen. Erg slecht!

Linda Jansen beoordeelde op 2018-10-02

Keurig, snel geleverd.

Mirry beoordeelde op 2018-10-02

Geven geen info, en als je er zelf achteraan krijg je te horen, ze zijn uitverkocht... WAARDELOOS