Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

overtoom 47
1054BV Amsterdam

7,4

Mirry beoordeelde op 2018-10-02

Geven geen info, en als je er zelf achteraan krijg je te horen, ze zijn uitverkocht... WAARDELOOS

Ivy Roodhooft beoordeelde op 2018-10-02

tevreden, veel communicatie naar klant toe ivm status bestelling, snelle correcte levering

Ilona Van lieshout beoordeelde op 2018-10-01

Netjes verpakt

Marthijn Otto beoordeelde op 2018-09-29

Mijn eerste order hadden ze niet in het magazijn toen had ik iets nieuws besteld en dat hadden ze niet meer.

davy beoordeelde op 2018-09-25

goede service en snelle levering

Lars beoordeelde op 2018-09-22

Ongeloof slecht en onbetrouwbaar.

In Juli mijn order geretourneerd en vandaag (22-9) nog geen geld terug ontvangen. Inmiddels loopt er een geschil.

Ik raad alle potentiële klanten aan geen kleding te kopen via deze website. Koop het bij een andere webwinkel of in een normale winkel. Het is belangrijk dat er geen verdere slachtoffers worden gemaakt door deze organisatie!

Reactie van Ballin Amsterdam:
Beste Lars,

Vervelend dat je lang op je geld hebt moeten wachten. We begrijpen dat dit een verkeerd beeld van onze organisatie schetst. Echter wil ik benadrukken dat velen klanten u al voorgegaan zijn en dat wij nooit problemen hebben gehad met retourbetalingen. Dit moet op een misverstand berust zijn.

Als je even op dit berichtje reageert dan kunnen we hopelijk samen naar een passende compensatie hiervoor zoeken.

Mvg.

Team www.ballinamsterdam.com

Jill Pasanea beoordeelde op 2018-09-17

Super!

T Zonneveld beoordeelde op 2018-09-16

Verkeerde kleding geleverd

Mirjam beoordeelde op 2018-09-15

1 week geleden een sweater besteld, die uiteindelijk niet voorradig bleek vanwege een fout in hun voorraad. Dit kan gebeuren en hier werd ook netjes een e-mail over gestuurd met de vraag of ik iets anders wilde bestellen of geld terug wilde. Daarna blijkt er geen enkel contact meer mogelijk; ik heb 2 x gemaild, 3 keer gebeld naar het 085 nummer (steeds een bandje, waarop ik 1 keer het verzoek heb ingesproken om een reactie), gebeld naar het 06 nummer (niet meer in gebruik). Heel vreemd om zo met klanten om te gaan. Hoe moeilijk kan het zijn om even terug te mailen of te bellen en een creditnota te sturen. Ik had gekozen voor achteraf betalen via Billink. Maar zolang Ballin geen creditnota naar Billink stuurt kom ik daar als wanbetaler te boek te staan.
Uiteindelijk heb ik 4 dagen na de mail van Ballin dat de sweater helaas niet leverbaar was, deze alsnog ontvangen via de buren waar de sweater blijkbaar 2 dagen geleden bezorgd was, zonder dat vervoerder dpd een kaartje in mijn brievenbus had gedaan. Ook geen track en trace mail ontvangen. Uiteindelijk ben ik blij dat ik de bestelling alsnog heb ontvangen, maar de bereikbaarheid, communicatie en service is ver onder de maat.

Mark Lamers beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering en mooi product

Alette Dibbelink beoordeelde op 2018-09-10

Ik had een rode trui voor mijn zoon besteld. Helaas werd er een blauwe trui geleverd. Na telefonisch contact, kan de trui retour en krijgen we de retourkosten terug, omdat de fout niet bij ons ligt. Telefonisch contact duurde even, ik ben netjes teruggebeld. Erg vriendelijk aan de telefoon en ben zeer tevreden hoe het nu is afgehandeld.

Anouk Broersma beoordeelde op 2018-08-29

Duidelijke webshop en communicatie. Bestelling werd op tijd geleverd. Tevreden dus!

Raymond Glaudemans beoordeelde op 2018-08-29

Binnen 1 dag in huis

Jonathan beoordeelde op 2018-08-28

Kleding en service is SUBLIME!

A. Drosten beoordeelde op 2018-08-28

Tooppppp

Thomas beoordeelde op 2018-08-27

Zeer tevreden!

Aldert Jager beoordeelde op 2018-08-27

Heel tevreden over de kwaliteit van de kleding en de service. De website ziet er heel mooi uit!

Niels van Kampen beoordeelde op 2018-08-27

Bjorn Van bijnen beoordeelde op 2018-08-26

Optijd geleverd

Ron Keinemans beoordeelde op 2018-08-26

Spullen netjes en op tijd geleverd.