Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

overtoom 47
1054BV Amsterdam

7,6

johan beoordeelde op 2018-08-18

Top kwaliteit en levering.

Petra Van de streek beoordeelde op 2018-08-16

Verschrikkelijk heb al meerdere mails verstuurd gebeld maar krijg gewoon geen antwoordt...
Heb vorige week een bestelling gedaan met Afterpay heb de rekening van Afterpay wel maar geen artikelen ontvangen... Meerdere malen gebeld en gemaild nu kreeg ik een mail terug afgelopen dat er een artikel niet meer en daarom zou de bestelling niet verzonden of ik een ander artikel wou ja terug gemaild dat ik dan een ander artikel wou het is nu donderdag en nog steeds geen mail terug....

Stephan Van der Kolk beoordeelde op 2018-08-14

Erg tevreden

Manon Geurts beoordeelde op 2018-08-14

Shirt was te groot, kan gebeuren. Had helaas niet goed gelezen voor dat ik ging bestellen. Geen retoursticker bij de bestelling. Moest dus de verzendkosten van 6,95 zelf betalen. Beetje jammer...

Roy Schmidt beoordeelde op 2018-08-12

Super

sanna neijenhuis beoordeelde op 2018-08-09

Heb een trui besteld en kreeg een hele verkeerde kleur binnen.. jammer was dit.

Sander Crompvoets beoordeelde op 2018-08-09

Product is van goede kwaliteit, de mails met informatie over de status van de levering van het product waren duidelijk opgezet en de levering vond binnen twee werkdagen plaats.

E. van Roon beoordeelde op 2018-08-08

Zending kwam keurig op tijd binnen.

M.H.M. Goldschmidt beoordeelde op 2018-08-08

Gewoon snelle levering

Richard Remmé beoordeelde op 2018-08-07

Levering op tijd echter verkeerde maat opgestuurd.

Jacco Kappen beoordeelde op 2018-08-07

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

chris eerlingen beoordeelde op 2018-07-31

wederom goed geregeld wat ik had besteld

Bart van den Berg beoordeelde op 2018-07-30

Snelle levering en top service

Gus Mertens beoordeelde op 2018-07-29

Zeer snelle levering , goede kwaliteit

Tella27 Libiana beoordeelde op 2018-07-25

Top top gratis petje van Ballin bijgegregen super blij mee. Zal zeker bij jullie blijven bestellen. Had mijn pakketje ook super snel in huis.

Remco Tierolf beoordeelde op 2018-07-25

Top. Snel geleverd en super kwaliteit

r v veldhuizen beoordeelde op 2018-07-23

snel en goede service

Jamie Stempher beoordeelde op 2018-07-23

Kijk goed voordat je besteld. Er zijn vaak aanbiedingen (online of in de winkel) die tot 50% goedkoper zijn dan op de site.

Sandra Rooroh beoordeelde op 2018-07-22

Heel tevreden alles op tijd binnen

Latse Reidinga beoordeelde op 2018-07-22

Tevreden, prima Trackservice, pakketje kwam alleen vroeger dan verwacht wat niet erg was ofzo.