overtoom 47
1054BV Amsterdam

7,6

Latse Reidinga beoordeelde op 2018-07-22

Tevreden, prima Trackservice, pakketje kwam alleen vroeger dan verwacht wat niet erg was ofzo.

Brenda Geerlofs beoordeelde op 2018-07-19

Ik heb twee keer een bestelling gedaan en gekregen. Ik heb één shirt terug gestuurd maar nooit geld terug gekregen. Ik kan ze niet bellen want het telefoonnummer is niet in gebruik! Ik zou het bedrag binnen 2 weken op mn rekening terug gestort krijgen maar helaas niets gezien tot nu toe!!

Hans beoordeelde op 2018-07-18

Snel geleverd en continu geïnformeerd wat de status van de zending was

Katleen Hendrickx beoordeelde op 2018-07-16

Zeer tevreden en snelle levering.
Bij problemen met artikel word je ook snel geholpen.

Marcel De kok beoordeelde op 2018-07-15

Had de pijpjes tot deknie verwacht van de doormij bestelde korte broek. Bestelling kwam keurig op afgesproken tijd binnen

Tijn Haerkens beoordeelde op 2018-07-15

Snelle levering en zeer goede kwaliteit!

Robbert Mooibroek beoordeelde op 2018-07-15

niets ontvangen, gemaild werd verkeerde artikel opgestuurd, retour op eigen kosten gestuurd, nog geen geld terug gehad.

Nancy Van Kralingen beoordeelde op 2018-07-08

Goede kwaliteit en snelle levering.

luuk timmermans beoordeelde op 2018-07-03

tevreden

Rudi Borsje beoordeelde op 2018-06-24

Ik had t-shirt besteld.
En een Dag later was het al binnen.

Viveen beoordeelde op 2018-06-24

Twee weken na bevestigingsmail en betaling een mail gestuurd omdat ik nog steeds niets had ontvangen. Na paar dagen eindelijk een reactie en na een week de bestelling in huis. Zet dan niet in de mail dat het maar een paar werkdagen duurt.. of binnen 6 uur een reactie..

Cees Zeilinga beoordeelde op 2018-06-21

Goede kwaliteit en prima pasvorm!! Dik tevreden!!

Mandy De Rooij beoordeelde op 2018-06-21

De bestelling naar wens verlopen en goed ontvangen.

Tom Eijssens beoordeelde op 2018-06-20

Lelijke verpakking

Debbie Bouman beoordeelde op 2018-06-20

Ik ben dit x niet tevreden, zondags wat besteld. En dan nog donderdag niet binnen hebben. Aantal mails naar jullie gestuurd waar gewoon niet op gereageerd wordt. Klantenservice niet bereikbaar en als je die aan de lijn heb wordt er opgehangen vel je terug dan zijn jullie weer niet bereikbaar. Het is uiteindelijk goed gekomen. Maar als er wat is zijn jullie slecht bereikbaar er jammer, want ik heb ook een goede ervaring met jullie en dan valt dit wel even tegen.

Dick v Assen beoordeelde op 2018-06-20

Er word niet gereageerd op mails en na 2 dagen dat je een bestelling heb gedaan is het zelfde artiekel 15 euro goedkoper.

Koen Matthijssen beoordeelde op 2018-06-20

Mijn product was verkeerd gedrukt

Wendy Valkenborghs beoordeelde op 2018-06-18

Prima service: geleverd wat besteld werd. Netjes en stevig verpakt. Stipte en correcte levering! Helemaal zoals het moet zijn!

Erwin Blok beoordeelde op 2018-06-18

Hoewel mouwlengte vh product net aan is voor xxl, is de service en afhandeling vd bestelling door Ballin A’dam uitstekend

Raoul van den Heuvel beoordeelde op 2018-06-17

Goeie kwaliteit shirts!