Schoolstraat 29
6581BG malden
KvK 100.35.417

Bol.com 11 8,6

anja van de walle beoordeelde op 2019-02-04

Snel geleverd en gemakkelijk om te installeren .
Bij verlengsnoer misschien een extra buisje aan toevoegen om over de draad te plaatsen , voor en extra veiligheid .
Toestel bevind zich in de zone afvoerbuis watervoorziening ,dus een kleine extra veiligheid erbij mag wel tegen elektrocutie voor dit fijne kabeltje . Of direct een dikkere extra beveiligde kabel voorzien aan de adapter met bescherming tegen vochtige ruimtes .
Ik zou daar zeker gebruik van maken ; veiligheid boven alles .

Reactie van Calconditioner:
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling. Maar maakt u zich geen zorgen, het kabeltje is slechts 12 volt, er is dus geen gevaar voor elektrocutie.

Niekje Breurtjes beoordeelde op 2019-01-30

Goede ervaring mee. Thuis gebruik ik al jaren een calconditioner, nu ook gekocht voor de koffiemachine in de werkplaats.

345 345 beoordeelde op 2019-01-28

Snel geleverd. Op advies van de buren gekocht, die zijn erg tevreden over dit apparaat.

Odee beoordeelde op 2019-01-25

Goede service.

Eric Wiegers beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering.

COR SIMONS beoordeelde op 2019-01-23

snelle verzending ,de derde die ik besteld heb voor mezelf en de kinderen.
het apparaat doet wat men op de website beloofd.
dus gewoon heel tevreden zal het na deze drie aan meer familie en vrienden aanbevelen .

Willem Driesen beoordeelde op 2019-01-16

Eenvoudige montage, meteen effect

Mariska Nijmeijer-Simons beoordeelde op 2019-01-08

Snelle levering en netjes verpakt.

Cris Heuzels beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden was de volgende dag al in huis super

AE End beoordeelde op 2018-12-22

netjes geregeld.

Sita Khusial beoordeelde op 2018-12-18

Snel geïnstalleerd en zacht water. Had het eerder moeten doen met calconditioner, om kalkaanslag tegen te gaan. Doen!!

Peter Bloemendal beoordeelde op 2018-12-11

Goede resultaten voor een schappelijke prijs.

Paul beoordeelde op 2018-12-04

Volgende dag geleverd en werkt prima, meteen resultaat.

Peter van Oosten beoordeelde op 2018-12-02

Alles netjes bezorgd alleen had ik de pech dat er black Fryday was geweest waardoor het pakketje dagen later werd bezorgd door
Post NL maar alles toch goed gekomen ik moet alles nog aansluiten maar dat is ook geen probleem, En dan kijken of het werkt,

Jos Blom beoordeelde op 2018-11-24

Makkelijk aan te brengen, resultaat nog niet bekend

Karin Havik beoordeelde op 2018-11-21

Volgende dag geleverd

Koen beoordeelde op 2018-11-17

Heel tevreden over

F. van der Velde beoordeelde op 2018-10-18

Bestelling kwam volgens plan binnen. (dik tevreden)

Bert Van bussel beoordeelde op 2018-10-15

We zijn heel tevreden zeker over het product we hebben nu zacht water

Cor van Gog beoordeelde op 2018-10-15

Het was snel en goed binnen