Jacob Barneveldstraat 24B
+310612355188

9,1

Aukje Leufkens beoordeelde op 2019-06-21

Ingrid Vogels beoordeelde op 2019-06-20

Duidelijke webshop en snelle afhandeling/levering van mijn bestelde artikelen.

E. Disveld-Neervoort beoordeelde op 2019-06-19

Ingrid Stiasteny beoordeelde op 2019-06-12

Andrea Witkamp beoordeelde op 2019-06-12

Chloé Schneider beoordeelde op 2019-06-12

Chris Van den Kerkhof beoordeelde op 2019-06-11

Perfecte en snelle service. Snelle levering.

Lisette Bastiaansen beoordeelde op 2019-06-08

Ivy Jansen beoordeelde op 2019-06-05

Snelle reactie op vraag via contactformulier (alleen pas laat gezien wegens in spam folder), en supersnelle verzending !!

Kathleen Bellemans beoordeelde op 2019-06-05

Desiree Bakker beoordeelde op 2019-06-05

Ingeborg Moens beoordeelde op 2019-06-04

Artikelen zijn niet altijd goed uitgelegd op de website. Ik dacht dat het een pakket met stof en patroon was. Bleek alleen patroon te zijn. Jammer want dan vind ik het wel duur en ging ik het niet aangekocht hebben

Rina Buning beoordeelde op 2019-05-31

Nicole Sagat beoordeelde op 2019-05-31

Thea Beckers beoordeelde op 2019-05-30

Irma Sinke beoordeelde op 2019-05-29

Tevreden, maar misschien handig om er nog bij te vragen bh-beugels nodig?, die moet ik nu apart gaan bestellen!

Roelof Doevendans beoordeelde op 2019-05-29

marleen smits beoordeelde op 2019-05-29