Kantelen 18
5151XV Drunen

Linda Tadema beoordeelde op 2019-08-05

Snelle service. Had een bestelling geplaatst maar, kreeg een product verkeerd geleverd. Dit aangeven en binnen 2 dagen alsnog mn bestelde artikel ontvangen met een extra'tje. Super winkel! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Lotte van der Weijden beoordeelde op 2019-08-04

Hil beoordeelde op 2019-08-04

Snel en gratis verzonden, goede kwaliteit scrunchies.

Stefanie Janssens beoordeelde op 2019-08-04

Theresa Jankipersad beoordeelde op 2019-08-02

De bestelling wordt lekker snel bezorgd, ik ben heel erg tevreden tot nu toe.

Eljo van Goch beoordeelde op 2019-07-31

Marloes van Koutrik beoordeelde op 2019-07-31

Tessa Rensink beoordeelde op 2019-07-31

De scrunchies die ik had besteld, kwamen heel snel binnen! Het zijn goede, stevige scrunchies en ik ben er super blij mee! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Rosa Van der Haas-Mus beoordeelde op 2019-07-31

Zeer snelle levering, zeer tevredenšŸ‘

Raisa Mol beoordeelde op 2019-07-31

Alles snel en goed verstuurd en de producten zijn echt super!

Esther Lelieveld beoordeelde op 2019-07-29

Sylvana Bruger beoordeelde op 2019-07-29

Ik heb voor het eerst besteld bij kraagjeskopen en het was een succes! Ik heb het snel binnen gekregen en het kwaliteit van het product is uitstekend! Ga zeker vaker bestellen

Romana Giesing beoordeelde op 2019-07-29

Sandy beoordeelde op 2019-07-29

Super goede kwaliteit. Snelle levering super fijn dat het gratis verzenden is! Helemaal blij met de producten.

Esther Nijenkamp beoordeelde op 2019-07-28

Van leerdam beoordeelde op 2019-07-28

Super snelle levering en een hele fijn crunchie. Ook de kleur is in het echt heel mooi.

Sharona De Langen beoordeelde op 2019-07-24

Sanne Litjens beoordeelde op 2019-07-22

De website is erg makkelijk, hierdoor is bestellen een eitje. Als je alsnog vragen hebt kun je altijd terecht bij de service wat ook uitstekend geregeld is. De bestelling is snel binnen en de kwaliteit van de artikelen is ook zeker prima.

Judith Van der werff beoordeelde op 2019-07-18

Mijn dochter was er super blij mee. Uiteraard the koeienprint en luipaard print waren de favorieten super veel dank

Angela Zandbergen beoordeelde op 2019-07-17

Ruime keuze, prijs is prima. Kwaliteit is erg goed. Mooi afgewerkt. Snelle levering en vriendelijk contact.