Argonweg 40
0615022034

8,5

Janneke van Deutekom beoordeelde op 2019-09-04

I van Os beoordeelde op 2019-09-03

Duidelijke website om alle benodigde onderdelen te kunnen vinden en makkelijk te bestellen. Nette en correcte aflevering van producten. Vooraf goed aangegeven tijdstip van levering.

Hans Croonen beoordeelde op 2019-09-03

Jadi van Dorp beoordeelde op 2019-08-30

Goede informatie

Ronald van Voskuilen beoordeelde op 2019-08-30

Goede uitleg aan klanten geen vraag blijft onbeantwoord en snelle levering

m verreck beoordeelde op 2019-08-29

Spullen vlot en volgens afspraak geleverd. Op het laatste moment bleek dat 1 onderdeel ontbrak. Omdat ik in de buurt woon, kon ik dat zelf even ophalen, anders had ik het plaatsen van de profielen 1 of 2 dagen moeten uitstellen.

Leon Leon Verboom beoordeelde op 2019-08-29

Paul Poth beoordeelde op 2019-08-29

Hans Mensch beoordeelde op 2019-08-28

Het nalevering traject loopt niet goed

Bram van Eijk beoordeelde op 2019-08-28

Zeer kundige mensen en de "doe het zelf cursus" was zeer goed! Maar dan op de site, die is zo uitgebreid dat ik door de bomen het bos niet meer zie... tip, maak setjes... Nu moet je om hulp vragen....

Remy Hoogendoorn beoordeelde op 2019-08-28

Producten en kennis is ruim voldoende. Lastig om persoonlijk contact mee te krijgen.

Dennis Driessen beoordeelde op 2019-08-28

Had de gekozen panelen niet op voorraad waardoor alternatief gekozen moest worden , Verkeerde onderdelen gehad , wel snel hersteld maar wel jammer.......

Eric van Orsouw beoordeelde op 2019-08-28

Ik heb de cursus 'zelf zonnepanelen plaatsen' gevolgd. De trainer verteld uit eigen ervaring en kan ook de nodige onderbouwing geven om zelf tot een wel-overwogen beslissing te komen. Alle aspecten van zonnepanelen, omvormers, de meterkast tot aan de montage (-systemen) komen aan bod. Ik kan deze cursus zeker ook aan bevelen aan mensen die panelen willen laten leggen om goed beslagen ten ijs te komen.

V Helmink beoordeelde op 2019-08-27

We kregen een telefoontje dat niet alle artikelen op voorraad zijn en binnen een paar dagen worden bezorgd.
De bestelde artikelen werden op de dag bezorgd zoals telefonisch was afgesproken.
Prettig geregeld.

Henk van Helvoirt beoordeelde op 2019-08-27

goede ervaring.
na telefonisch contact onderdelen omgeruild .
klantvriendelijk personeel.

J.W Vos beoordeelde op 2019-08-27

Alle materialen perfect afgeleverd op de afgesproken dag. 👍
Hopelijk werkt de BTW teruggave service net zo😉

Jan Buijsman beoordeelde op 2019-08-27

Zeer tevreden, snelle en juiste levering.

René van den Bulk beoordeelde op 2019-08-24

Was zeer informatieve cursus met aardig wat ontkrachtingen van broodjes aap.

Twan Derix beoordeelde op 2019-08-23

Super service