Jaargetijdenweg 41-C
7532SX Enschede

Henk De koster beoordeelde op 2019-08-03

Prima in orde

Marichal Van Westen beoordeelde op 2019-08-02

Duidelijk advies gekregen voordat wij de dakdragers kochten.Toen we ze ontvangen hadden.Bleek het toch niet helemaal te passen.Direct contact gezocht.En zelfs in dd avonduren netjes te woord gestaan en geholpen

Joris Swinnen beoordeelde op 2019-08-02

Perfect op tijd en super service wij kunnen gerust op vakantie dankjewel

jan van der ven beoordeelde op 2019-08-02

prima levering en mooi spul. Bij vragen snel antwoord.

Rob Broekhof beoordeelde op 2019-07-31

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Goed bereikbaar en een uitstekende service.

Jesse beoordeelde op 2019-07-31

Snel geleverd, veel aandacht voor goed advies.

Huub Kuipers beoordeelde op 2019-07-30

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd
Product voldoet aan de verwachtingen

Nick Lenderink beoordeelde op 2019-07-30

Prima product, en je hebt het snel binnen. Ideaal zou ik zeggen! :)

Erik Kaper beoordeelde op 2019-07-30

Super snel en goed geholpen. Erg persoonlijk!

John Bonhof beoordeelde op 2019-07-29

Snelle levering, goede nazorg. Service na enkele vragen goed!!

Rob Weijtmans beoordeelde op 2019-07-29

het pakket was na 48 uur binnen. Na het lezen van de gebruikershandleiding waren de dakdragers snel gemoneteerd. Bij het rijden een lichte vorm van geluid, nauwelijks noemenswaardig

Don Polak beoordeelde op 2019-07-29

Eenvoudige en daardoor overzichtelijk website. En de volgende dag geleverd. Qua prijs zit het ook goed. Erg tevreden

Rien Geluk beoordeelde op 2019-07-28

Duidelijke webshop, persoonlijke hulp, kundig advies

Mike Verboom beoordeelde op 2019-07-27

Goed advies via whatsapp en savonds direct besteld. Zoals aangegeven 2 dagen later netjes geleverd! Topservice!

Hans van Briussel beoordeelde op 2019-07-27

Een goed advies en een snelle levering.

Fabrice V. beoordeelde op 2019-07-27

Reçu le lendemain !
Semble être de bonne qualité. A voir après utilisation.

Teun Hollaar beoordeelde op 2019-07-26

Product tijdig binnen. Geen roblemen en degelijk materiaal

Erik Martens beoordeelde op 2019-07-26

Mijn bestelling ging vlot, binnen de twee dagen was mijn pakket geleverd. Verrassend snel.

Jeroen beoordeelde op 2019-07-24

Snelle persoonlijke service

Karsten beoordeelde op 2019-07-24

Uiterst tevreden over het contact. Dakdragers gekocht. Op de site snel en makkelijk te vinden. Voor de zekerheid nog even gebeld. Was inderdaad op voorraad en was de volgende dag reeds binnen. Top!