Veldstraat 4-A
7532ZG Enschede

Iris Gibbon beoordeelde op 2019-07-02

Goed advies. Leuk contact, snelle levering.

Michel Haije beoordeelde op 2019-07-02

Supersnelle levering! 👍🏻 Alles past perfect!

Ronald Koedam beoordeelde op 2019-06-30

Prima en snelle levering zoals verwacht mag worden.

Arjan Foekens beoordeelde op 2019-06-25

prima, snel geleverd en ok geleverd.

Marco Bos beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering!!

H Van Huizen beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering en betaalbaar

Wim Hofmans beoordeelde op 2019-06-24

voorgestelde levertermijn werd niet aangehouden (2 dagen langer). Verder alles OK

Peter jan Krom beoordeelde op 2019-06-21

Bij de eerste zending het verkeerde type drager ontvangen, (klemmen waren wel goed) dit werd na mijn telefoontje direct hersteld en de volgende dag heb ik de juiste dragers ontvangen. netjes en correct
opgelost !

Danny Baut beoordeelde op 2019-06-20

Materiaal ok! , deze keer wel 2 dagen na beloofde datum (wellicht fout transporteur).

Ronald Berkhoff beoordeelde op 2019-06-19

keurig verpakt ontvangen en de voordeeligste op internet.
Na ontvangst nog goed advies ontvangen.
Top bedrijf.

Herman ten Hove beoordeelde op 2019-06-18

Ik had dakdragers besteld en duidelijk aangegeven voor drie deurs en ontving HELAAS voor 5 deurs wel vlotte retourverwerking

Anne Kleine beoordeelde op 2019-06-18

Goed advies vlot geholpen deze mensen gaan voor kwaliteit en niet voor de prijs. geweldig !!

Nick Verloop beoordeelde op 2019-06-18

Goed product snelle levering

Cornelis Terhorst beoordeelde op 2019-06-16

De bestelde dakdragers netjes op tijd gekregen .waren netjes verpakt. Ik heb ze gecontroleerd waren OK Houden zo.Groetjes C T .

Ivan Kielenstijn beoordeelde op 2019-06-16

Prima verlopen bestelling, goed product.

Jos Kleijberg beoordeelde op 2019-06-16

Meedenken over de aan te schaffen spullen, transparant

Martijn Straver beoordeelde op 2019-06-10

ziet er netjes uit snel geleverd en makkelijk te instaleren

Stephan Vijfhuizen beoordeelde op 2019-06-09

Makkelijk bestellen, nette prijzen en snel geleverd.

Linda Kuhnemann beoordeelde op 2019-06-09

Bij de bestelling op zondag een vraag/opmerking geplaatst en binnen het uur antwoord gekregen. Heel persoonlijk. Top

Bourich beoordeelde op 2019-06-07

Fantastische service. onmiddellijk antwoord op mails