Vissersdijk 63
3319GT Dordrecht
078-2032078

Edwin De Jonge beoordeelde op 2019-06-11

communicatie omtrent de levertijd was slecht, als men niet kan leveren op een bepaalde datum zet dan ook niet de mogelijkheid op de site. Er werd geen moeite gedaan om de tuinset in de achtertuin te zetten. De tuinset zelf is wel naar alle tevredenheid.

Albert Olthof beoordeelde op 2019-06-08

Rob Rozendaal beoordeelde op 2019-06-08

Super service

Gilbert Verhelst beoordeelde op 2019-06-06

Goede en correct levering .prijs kwaliteit top .ik zou zeker aanbeveel aan familie en vrienden

Roel Snip/watersnip beoordeelde op 2019-06-05

Alles goed

Hanna vanEijk-Smit beoordeelde op 2019-06-05

Na een foute levering toch netjes en goed opgelost!

Hans Kuling beoordeelde op 2019-06-04

Ivar Willemsen beoordeelde op 2019-06-04

We hebben een mooi tuinset bij Budget Tuinmeubelen besteld. Alles netjes op tijd afgeleverd in perfecte conditie. Puntje van verbetering is dat ik nu geen track and trace code had om te zien hoe laat m'n tuinset afgeleverd zou worden.

Farzad Hashemian beoordeelde op 2019-06-01

Joke Pors beoordeelde op 2019-05-25

Levering is goed en in overleg gebeurt.

Gina van de Wouw beoordeelde op 2019-05-25

Rachael Maiden beoordeelde op 2019-05-18

Excellent customer service and delivery

Rik Caumon beoordeelde op 2019-05-17

Uitstekende klantvriendelijkheid en snelle service. Bij kleine gebreken na levering werd zonder probleem, snel en effectief tot actie overgegaan. Oprecht gevoel dat klant “koning” is. Absolute aanrader!!

Chris De Backer beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, lichte beschadiging maar supersnelle oplossing door de firma en levering van nieuwe stoelen zonder problemen.

Marinus de Mooij beoordeelde op 2019-05-15

Het was meer het bedrijf wat het kwam brengen. Hij gooide het nog net niet de tuin in. Budget tuinmeubelen heeft het netjes gedaan

Monique Van den Burg beoordeelde op 2019-05-15

Goede service, mooier als verwacht alleen de schroeven zaten er niet bij maar werd keurig nageleverd.

Janneke Van der weerd beoordeelde op 2019-05-15

Super geholpen! Maandag besteld en woensdag alles keurig in huis. Een aanrader dit bedrijf!

Paul Odekerken beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden over de afloop van de tuinset.

Anja Van Schoor beoordeelde op 2019-05-14

Goede directe Communicatie .. Uitstekende Service. En mooie tuinmeubelen
Zeer tevreden ! Thanks :)

Yvonne H.M.A.M. Mohamed beoordeelde op 2019-05-14