Postbus 2060
KvK 20116229

Trustpilot 21 8,6
Google Plus/Places - 9,4

Martijn de Jongh beoordeelde op 2018-10-01

Erg tevreden, woensdag bestelt en maandag al in huis. De druk staat er netjes op. Ook geen overbodig verpakkingsmateriaal wel zo milieu vriendelijk. top.

Salon Kirsten beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering en fijn dat er een maten tabel is. T shirt is van mooie kwaliteit.

Leek beoordeelde op 2018-10-01

Ik heb een pet laten bedrukken voor me dochter, hij is erg gaaf geworden goede kwaliteit. Netjes bezorgd.

Lív beoordeelde op 2018-10-01

Quick and easy process to order, delivered in 2-3 days through my door.

Bonita beoordeelde op 2018-09-21

Erg tevreden. Snel geleverd en de bedrukking zag er perfect uit! Zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

tirza beoordeelde op 2018-09-20

erg tevreden

Florence beoordeelde op 2018-09-19

result that matched my expectations. However, some issues while costumizing my t-shirt (couldnt save it and had to costumize it 3 times before i was able to finalize my purchase)

Kylie orta beoordeelde op 2018-09-19

Ik heb een mooie bedrukte trui. En verjaardagscado was geslaagt. Zeker een aanrader heb al iemand die ook gaat kopen.

J.J. Snapper beoordeelde op 2018-09-19

Hoody XXL met bedrukking besteld. Veel te klein komt overeen met een M. Goed voor de vuilnisbak. Jammer want we hadden er 9 nodig.
Nu elders besteld waar XXL ook echt XXL is. Kortom €33,= in de sloot gegooid. šŸ˜”

Mariska Poissonnier beoordeelde op 2018-09-19

Het ontwerpen van een vest ging heel gemakkelijk en het resultaat is erg netjes. Ik had op een zondag besteld en had de vesten woensdag al binnen. Ondanks de snelle levering gaat de kwaliteit niet achteruit.

J Vis beoordeelde op 2018-07-18

T-shirt is van zeer goede kwaliteit en ook de bedrukking zag er goed uit. Netjes geleverd met een kaartje met daarop de wasvoorschriften.

Op zondagmiddag het t-shirt besteld, welke op woensdag werd geleverd. Veel sneller dan de aangegeven levertijd. Gelukkig want nu was het cadeau toch op tijd.

Tevreden klant die hier graag opnieuw een bestelling plaatst.

Quinty de vries beoordeelde op 2018-07-18

Ik heb een trui besteld voor mijn dansdocent met haar naam en de dansschool, het resultaat was boven verwachting !

Oscar de Wit beoordeelde op 2018-07-18

De site met het zelf ontwerpen van je kleding vind ik super! Overzichtelijke site en prijs en kwaliteit zijn prima in orde! Ze denken ook mee!, kreeg een mailtje dat het lettertype te dun was om te drukken of ik de bestanden kon sturen zodat ze het lettertype dikker konden maken!! Dat noem ik meedenken! Keurige helpdesk en prima service! Moet nog eten polo bestellen en andere bedrijfskleding.....ik weet wel waar dat zal zijn........Een vaste klant erbij.

E. Borghuis beoordeelde op 2018-07-09

Zeer tevreden over de kwaliteit van het product en ook snel geleverd! In 1e instantie niet tevreden over de opdruk van het dames-shirt, deels door eigen fout. Werd meteen op gereageerd en kreeg een nieuw shirt geheel gratis!

Miryea Verheul beoordeelde op 2018-07-08

Ik heb op een gemakkelijke manier via een online bewerker mijn product kunnen ontwerpen. Product is netjes en zoals verwacht!

Bart Kottelaar beoordeelde op 2018-07-04

Snel verwerkt en bezorgd. Het product ziet er goed verzorgd uit.

Saskia beoordeelde op 2018-06-28

Ik heb al meerdere malen bij bedrukt.nl besteld. De artikelen worden snel geleverd en de bedrukking blijft ook na vaak wassen goed.

quint van houtum beoordeelde op 2018-06-28

snelle levering en qualitatief hoog

Esther beoordeelde op 2018-06-28

Ik had in eerste instantie bij een ander bedrijf een bestelling gedaan. In alle opzichten vond ik het slecht. Vooral de communicatie tussen bedrijf en klant. Bij jullie is het duidelijk veel beter en gewoon prima. Sercice top! Producten top!!
Binnenkort doe ik weer een bestelling. Dik tevreden dus!!!

Magali beoordeelde op 2018-06-28

Heel duidelijke website, snelle levering.
De polo’s zijn van een goede kwaliteit en mooie kleur.
Na het wassen blijft de bedrukking als nieuw!