Watergang 23
7642 JV Wierden

Corinne Reekers beoordeelde op 2019-04-05

Snel, netjes en super leuk verpakt!!

Lara van Duyne beoordeelde op 2019-04-05

Netjes en op tijd!

Ivonne Vink beoordeelde op 2019-04-05

Snelle levering, scherpe prijzen! Leuk en netjes verpakt als cadeau!

Els beoordeelde op 2019-04-05

Ik ben heel tevreden! De bestelling was binnen 2 dagen al in huis en de tekst op de trein zag er mooi uit. Het was een mooi kraamcadeau!

Angela beoordeelde op 2019-04-05

Zeer tevreden! Al meerdere producten gekocht en alle keren een succes. De bestellingen worden snel in orde gemaakt en wordt het mooi ingepakt bezorgd.

N. Hugel beoordeelde op 2019-04-05

Erg blij met mijn bestelling! En hele mooie producten.

Marianne Vogels beoordeelde op 2019-04-05

Mooie spullen en met zorg gemaakt! Ik heb drie keer speelgoed van Little Dutch van naam laten voorzien, allemaal prachtig! Ook fijn contact gehad via de app en de bezorging was snel. Daarnaast waren de kado’s prachtig ingepakt!

Janine Weggeman beoordeelde op 2019-04-05

Goede en snelle service.
Heb mijn bestelling opgehaald in de winkel. Vriendelijk personeel.

Fam Ruiter beoordeelde op 2019-04-05

Snel geleverd

JJ beoordeelde op 2019-04-05

Goed en fijn contact met de webwinkel eigenaar. De levering was snel en zat prima verpakt.

Maike van kasbergen beoordeelde op 2019-04-05

Mooi product, heel mooi ingepakt, snelle levering. Alles naar wens

Malon beoordeelde op 2019-02-27

Heel tevreden! Een snelle verzending. Ik heb een super mooie spaarpot ontvangen voor als kraamcadeau, hier ga ik zeker iemand blij mee maken. De volgende keer ga ik zeker weer bij jullie bestellen :)

Laura Engel beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden! Ik had het product conform aangegeven levertijd binnen 3 dagen in huis en het was precies wat ik ervan gehoopt had! Het perfecte kraamcadeau! Gewoon goed simpel perfect geregeld én nog mooi ingepakt ontvangen ook! Echt super! Ik ga hier vaker shoppen :)

Jans beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering voor gepersonaliseerde kado's!

Lara van Duyne beoordeelde op 2019-02-05

Makkelijke website en snel geleverd!

Miriam van Gerweb beoordeelde op 2019-02-03

Product goede kwaliteit en snelle levering!

Netty van de Wetering beoordeelde op 2019-02-01

Heel tevreden. Volgende dag bestelling al in huis.

Marijke van Maastrigt beoordeelde op 2019-01-31

Persoonlijke en snelle levering. Product is zéér fraai en helemaal naar wens. Heb het direct aan een vriendin aangeraden die ook een prachtige bestelling heeft gedaan. Ik kom hier zéker terug! Bedankt Gepke!

Joy van Dalen beoordeelde op 2019-01-31

Goed ingepakt

Liquenda Van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-28

Snel geleverd en mooi gedaan de namen op het speelgoed