Mient 189
2564KK 's-Gravenhage

Eva Beun beoordeelde op 2019-04-26

Sheila Prins beoordeelde op 2019-04-22

De volgende dag in huis met een leuk handgeschreven kaartje om mij veel plezier te wensen met mijn aankoop

Joël Arjeh De Bruijn beoordeelde op 2019-04-18

conny Lenders beoordeelde op 2019-04-13

Leveringsdatum klopte , pakketje was perfect verpakt , leuk bedank kaartje wat ik ten zeerste apprecieerde , kortom beter kan niet , alles was tip top , ik ga zeker nog bij cutestuff.nl bestellen . Had ik deze webwinkel maar eerder ontdekt , meuke spulletjes aan faire prijzen.

Sapanda beoordeelde op 2019-04-01

Vlug bezorgd, schappelijke prijs en leuk persoonlijk briefje ed erbij

Judith den Haan beoordeelde op 2019-03-27

Zeer klantvriendelijk! Superleuk aanbod waarvan de kwaliteit nog mooier en leuker is in het echt!
Een feest om uit te pakken.

Rosa Le beoordeelde op 2019-03-11

Goede en snelle service!! Erg tevreden met zowel de spullen als de service!!! Aanrader!!

S. Sewrajsing beoordeelde op 2019-03-04

Goede service, vriendelijke klantenservice en per omgaande antwoord op vragen. Snelle levering.Top!!!

Samantha beoordeelde op 2019-02-27

Product werd binnen een paar dagen bezorgd en was gelijk aan de foto en beschrijving op de site.

Nikita Meinsma beoordeelde op 2019-02-27

Mijn bestelling kwam mooi op tijd binnen. Daarnaast was het onwijs cute ingepakt! Onwijs leuk om te ontvangen, duidelijk net even wat meer aandacht aan besteed.

M van W beoordeelde op 2019-02-12

Leuke spulletjes, wordt heel leuk ingepakt. Aanrader voor aparte cadeautjes. Mooie kwaliteit en divers assortiment.

Paula beoordeelde op 2019-02-10

Wat een ontzettend leuke website. Hele leuke artikelen, prima prijzen. héél leuk verpakt met lief kaartje en schattige stickertjes én ook nog eens heel snel geleverd. Heb jullie al aanbevolen bij familie en vrienden.

Jeroen Meulenbrugge beoordeelde op 2019-02-07

Marieke Ooteman beoordeelde op 2019-02-07

Rianne beoordeelde op 2019-02-06

Super leuke spullen, snelle levering en zelfs allemaal leuk ingepakt met briefje en kleine extra's <3 Aanrader!

A. Fabias beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering. Het was heel netjes ingepakt en kreeg er een leuk presentje bij. Helemaal tevreden!

Linda Van der Meij beoordeelde op 2019-01-31

Snelle reactie, snelle levering. Top