Smedenweg 39

Bol.com 68 9,0

O. Schmitz beoordeelde op 2018-07-31

top!

Carpus Balveren van beoordeelde op 2018-07-25

Snelle levering. Goed verpakt.

Ben Koenen-van den Ende beoordeelde op 2018-06-18

Netjes ge leverd en goede informatie m.b.t. levering.

Angelo Latumahina beoordeelde op 2018-05-08

items goed verpakt, niet bij de buren afgeleverd na eerste mislukte poging aflevering

yvan mahieu beoordeelde op 2018-05-01

bedankt , vlotte levering en afhandeling van mijn product,

J. Vestjens beoordeelde op 2018-04-21

Ben alleen nog aan het wachten tot het bedrag van het geretourneerde op mijn rekening staat, maar dat komt vast goed!

G. Versluis beoordeelde op 2018-04-17

Kreeg alleen geen track& trace code toegestuurd!!

Alex van Balkom beoordeelde op 2018-03-29

Prima kwaliteit, snel geleverd