Handelsweg 18
1422DW Uithoorn

8,4

Henk Anjema beoordeelde op 2019-07-26

Na aankoop van Windows 7,kreeg ik wel de factuur maar geen key. Gemaild met Karel, zou mijn vraag doorsturen naar de technische dienst, die binnen 24 uur contact zou opnemen. Een week later heb ik maar eens gebeld, bleek dat Karel niet meer in dienst was......, maar een key was wel zo geregeld!
Dus toch uiteindelijk een positieve ervaring!

Matthias Schülski beoordeelde op 2019-07-22

Eef de Bruijn beoordeelde op 2019-07-19

Hummelink beoordeelde op 2019-07-18

Windows 10 licentie gekocht in mei 2018. Licentie geprobeerd te gebruiken om Windows 7 te upgraden naar Windows 10 maar daar mocht deze licentie niet voor gebruikt worden. Code dus bewaard tot een nieuwe PC kwam. Deze is er nu, code geprobeerd om te installeren, werkt ook nu niet.

Gebeld met SoftwareDirectOnline en ze zeggen dat je alleen de eerste maand garantie krijgt, en ze na een jaar hoe dan ook niks meer kunnen doen.

Ze beloven wel zwart op wit dat de code nooit vervalt. Maar als je hier op terug komt, zelfs als deze nooit succesvol geactiveerd is geweest, geven ze niet thuis.

Richard Verbeek beoordeelde op 2019-07-16

lijkt goed

J Buter beoordeelde op 2019-07-08

Joost Zuijdervliet beoordeelde op 2019-07-07

DVH beoordeelde op 2019-06-27

Directe levering CD-key, duidelijke handleidingen voor installatie.

Lucien Mast beoordeelde op 2019-06-21

Na bestelling geen licentiecode ontvangen, 2x bericht gestuurd geen reactie, telefonisch wel contact, productcode ontvangen via email bleek niet werkend(was al eerder gebruikt op ander apparaat volgens de melding van Windows)weer telefonisch contact gezocht, moest maar telefonisch activeren werd gemeld, via een vriendelijke en behulpzame medewerker Windows geactiveerd, het lijkt me niet dat dit zo moet gaan, dus voor mij nooit meer Softwaredirectonline

jan volkers beoordeelde op 2019-06-19

Eigenlijk heel tevreden..
Op het eerste afschrift was geen licentie- code bijgevoegd maar na 1 belletje (snel opgenomen, vriendelijk en persoonlijk geholpen) binnen 3 minuten de missende code in de mailbox gekregen.
Zo kan service dus ook zijn!

Eli Blaak beoordeelde op 2019-06-19

soms werkt de mail server niet goed je krijgt dan een mail maar dan staat de code er niet op,dan gebeld en het werd geregeld, een beetje slordig vind ik

fred schaake beoordeelde op 2019-06-12

jan hermsen beoordeelde op 2019-06-11

Had een serie nummer gekocht voor Windows 10

Vrijwel dezelfde dag ontvangen per email

Na een paar dagen gebruikt, zonder problemen werkte deze gelijk

Mijn beoordelings keuze is " GOED "

Esther Jubbega beoordeelde op 2019-06-09

Ik heb 2 maal een product gekocht maar beide keren kreeg ik het niet juist op mijn computer geïnstalleerd. Er werden tips gegeven en mails gestuurd maar helaas mocht het niet baten. Geld terug was ook geen optie dus zonde van het geld.

WP de Jong beoordeelde op 2019-06-07

Service is goed