Middenweg 302
1701GK Heerhugowaard

Melanie beoordeelde op 2018-09-03

Het T-shirt zit heel fijn. Goede lengte en blijft in model en goed zwart na het wassen. Een eerlijk T-shirt die dubbel fijn draagt, omdat ik weet dat er nu ook een weeskind in Malawi ook een fijn nieuw T-shirt aanheeft.

Lucienne Van der Stouwe beoordeelde op 2018-08-02

Eerlijk product. Overzichtelijke webshop. Snelle levering. Shirts prachtig verpakt als cadeau voor jezelf.

Irma Stavenuiter beoordeelde op 2018-07-31

Snelle levering, mooi verpakt met persoonlijke attentie en aandacht.
Hart voor de zaak. Hart voor de klant!

Wilma Toes Toes beoordeelde op 2018-07-29

Prachtige kwaliteit T-shirt en bijzonder mooi verpakt voor verzending. Duidelijke informatie gedurende het verzendproces. Zeer zeker aan te bevelen.

Floor van Lier beoordeelde op 2018-07-24

Annemiek van Zon beoordeelde op 2018-07-13

Wat een geweldig t-shirt, past perfect en fijn materiaal. En wat een mooi idee om een t-shirt te kopen en te weten dat een weeskind in Malawi ook een t-shirt krijgt.

Mira Hannink beoordeelde op 2018-07-12

miranda Groen beoordeelde op 2018-07-06

goede site, snelle levering

Melita Mertens beoordeelde op 2018-07-01

philip walther beoordeelde op 2018-06-30

Zeer tevreden over het geheel.

Suzanne te Biesebeke beoordeelde op 2018-06-27

Wat een prachtig pakje van iAmMozi, en de kwaliteit van het t-shirt is super zoals verwacht.

Petra Veltrop beoordeelde op 2018-06-26

Agnes Muntjewerf beoordeelde op 2018-06-26

Als een cadeautje onze bestelling ontvangen! en een lief berichtje erbij in!

Natasja Mulder beoordeelde op 2018-06-26

Goed bedrijf waarin een eerlijk product gewaarborgd wordt. En dan ook nog voor een eerlijke prijs.