Hogeweg 92 a
085 – 06 07 545

9,0

Google Plus/Places - 10,0

M beoordeelde op 2019-01-16

Snel geleverd en netjes verpakt

Oane beoordeelde op 2019-01-14

De levering en de service rondom de levering is goed. De kwaliteit van de spots overigens ook. Echter de bijgeleverde trafo's zijn niet geschikt om te dimmen. De lampen gingen voortdurend flikkeren. Ik dacht dat de dimmers die ik gebruikte niet goede waren en heb toen 4 verschillende dimmers geprobeerd van goedkopen tot helen dure. Echter niks was goed. Totdat de aannemer langs kwam met zijn installateur. Hij bekeek alle spullen en kwam tot de conclusie dat de bijgeleverde trafo's niet geschikt waren en dat daar zwaardere trafo's op moesten worden gezet. Ik heb toen overal nieuwe trafo's van 350 mv in laten zetten door de aannemer en toen konden de spots wel gedimd worden.

Reactie van Trimlessspots.nl:
Beste Oane,

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij u niet meer gesproken nadat u een bestelling heeft geplaatst op onze webshop. Het probleem hadden wij graag samen met u opgelost. Wij raden het af om andere drivers aan te sluiten dan die meegeleverd zijn.

Mocht u nog meer vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken op 085 - 060 75 45 of op info@trimlessspots.nl

Groetjes,
Marco de Vries

hans beoordeelde op 2019-01-12

Wij zijn zeer tevreden over de aangeschafte spots, strak en makkelijk in te bouwen in het stuc plafond. Goede service en levertijd van het product, kortom top!

Reactie van Trimlessspots.nl:
Beste Hans,

Bedankt voor uw reactie. Dat is vervelend om te lezen. Wij zien dat u 1-10V systeem heeft genomen. Wij kunnen u eventueel andere drivers toesturen die beter werken op uw eigen inbouwdimmers.

Wij nemen maandag even contact met u op om dit probleem op te lossen.

Team Trimlessspots.nl

JC beoordeelde op 2019-01-12

Peter beoordeelde op 2019-01-11

Lenneke beoordeelde op 2019-01-11

Mathijs beoordeelde op 2019-01-11

goed en eerlijk bedrijf, en willen je graag helpen.

Johan beoordeelde op 2019-01-11

S. beoordeelde op 2019-01-10

Richard beoordeelde op 2019-01-10

Tjeerd de Boer beoordeelde op 2019-01-10

Harriette beoordeelde op 2019-01-09

Snelle levering en super vriendelijk! Super geholpen en niks is teveel!

Alexander beoordeelde op 2019-01-09

Voorbeeld van een bedrijf waar meegedacht wordt zonder moeite, zoals bijv een lichttekening opsturen nav een plattegrond zonder hierom gevraagd te hebben. Houd vast aan de goede klantrelatie!

Casper beoordeelde op 2019-01-09

Perfect geholpen en advies gekregen