Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Herbert Beld beoordeelde op 2019-04-03

Tevreden, even een mailtje dat de offerte door de drukte iets langer op zich zou laten wachten. Volgende dag al bericht.
Advies en offerte zeer uitgebreid en netjes.
Ik hoop dat de vloer net zo netjes wordt!

peter Elferink beoordeelde op 2019-04-01

prima telefonische uitleg en bezorging

Martijn Dane beoordeelde op 2019-03-30

Super behulpzaam met advies via telefoon en ook snel in levering. Vloer is erg mooi geworden dankzij Decochip!

Lucas Kamps beoordeelde op 2019-03-29

De webwinkel is goed en duidelijk ingericht. ook de instructies zijn goed. Snel een antwoord op een vraag gekregen. Goede producten!

diana goud beoordeelde op 2019-03-28

Goeie service snelle levering.

Frank de Graaff beoordeelde op 2019-03-28

Vakkundige hulp. Goed product

C. van Dijck beoordeelde op 2019-03-27

Prima geholpen, werd zelfs nog even door een medewerker gebeld. Na het gesprek bleek dat ik beter een andere variant
betonlook egaline kon nemen. Konden ze dus nog mooi op tijd wijzigen ben dus erg tevreden, nu alles nog verwerken maar ik verwacht daarbij geen problemen.

Leon Bronckers beoordeelde op 2019-03-27

Jos van Gennip beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden. Snel geleverd en keurig verpakt.

Willem en Linda beoordeelde op 2019-03-20

We worden inmiddels bijna vaste klant ;-) , hebben diverse was- en sanitairruimtes op onze camping gerenoveerd met zowel de watergedragen als de volle PU-coating, met bijbehorende toplaag en gekleurde snippers. We worden iedere keer weer heel goed geholpen; als we specifiek advies nodig heben door dhr Liekens zelf, en ontvangen de potten coating steeds met duidelijke uitleg en goede labels, zodat we de vloeren eenvoudig zelf kunnen coaten. Elke keer weer zijn we verrast hoe fris een ruimte weer oogt als de vloer is gedaan. Minpunten kunnen we eigenlijk top op heden niet ontdekken, vandaar dat we 'uitstekend' hebben aangevinkt.

h van dijk beoordeelde op 2019-03-19

vriendelijk behandeld voor de telefoon, en daarna snel geleverd, top.

Ad van Iersel beoordeelde op 2019-03-19

Super tevreden. Contact opgenomen met mij om alternatief te bespreken ivm langere levertijd. Prima oplossing en daarna snelle levering.
Ik weet jullie weer te vinden.
Ad van Iersel

Karel ernste beoordeelde op 2019-03-18

Zeer goed telefonisch tewoord gestaan, zeer goed advies gekregen, fijn dat er nog bedrijven zijn waarbij je goed geholpen wordt! Bedankt dhr liekens, top!

Jan Boll beoordeelde op 2019-03-13

Ik heb besloten zelf een Epoxy vloer te leggen. Na de site van Decochip.nl diverse keren bezocht te hebben om mijzelf goed voor te bereiden op een voor mij onbekende materie. In overleg en na een terdege advies van Dhr. Liekens een winkelmandje gevuld.
Helaas kwam ik er bij aflevering achter dat ik een bepaalde Epoxy mortel vergeten had mee te bestellen.
Na wederom een telefonisch contact gehad te hebben met Hr. Liekens is de mortel met prima verwerking advies nageleverd.
De materialen zijn van een hoogwaardige kwaliteit en de instructie laat " een kind de was doen "
Ik kan niet anders zeggen ...een top service en zeker aanbeveling waardig

Corné beoordeelde op 2019-03-13

Alvorens te bestellen heb ik tal van vragen gesteld die stuk voor stuk allemaal vakkundig werden beantwoord. Geweldige service en goed mee gedacht! Chapeau!

Pieter-Willem beoordeelde op 2019-02-25

Fijn bedrijf die staat voor hun producten.
Goede service ook bij problemen met de producten wordt je netjes en vakkundig geholpen.

Els K beoordeelde op 2019-02-21

Had een mail gestuurd met een specifieke vraag en quasi onmiddellijk een zeer uitgebreid antwoord gekregen van hoe het werk moet aangepakt worden en met welke producten, TOP!!Els

Leroy beoordeelde op 2019-01-14

Zeer tevreden, snel en deskundig advies!

Hans beoordeelde op 2019-01-10

Snelle en vakkundige mensen!

Klaas beoordeelde op 2019-01-07

Snelle en duidelijke reactie op mijn vragen.