De Groene Linde icon

De Groene Linde (Familiebedrijf sinds 2007 in Noord Holland) vervaardigt unieke mengsels van natuurzuivere etherische (geurfrequenties) oliën rondom verschillende levensthema’s. We leveren aan consumenten- en zakelijke klanten (o.a winkels, zorg, uitvaart, opleidingsinstituten, therapeuten en masseurs.) in Nederland en België. Zoals gezegd hebben wij ons toegelegd op het vervaardigen van helende geurfrequenties. Vooral de energetische toepassingen van de etherische olie staan daarbij voorop. Daarnaast voeren wij een uitgebreid assortiment etherische oliën, zelf gemaakte remedies, massageproducten, natuurlijke thee, kristallen en diverse cadeau artikelen.

De zekerheden van https://degroenelinde.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018